Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 22768 / today visits: 22768 |
Tak tipovačku jsem bral jako vánoční zábavu, a neřešil jsem nějakou cenu za výhru. Tím, že jsem neuhodl, a výhra byla losovaná, tak ji pochopitelně v žádném případě nechci... Přesto díky za nabídku. S pozdravem Mirek
já se s Vámi nehádám, to je taková ta učená dišputace ... v konečné fázi o ničem zásadním, proto jsem to uvedl jako "rýpnutí", v tomto případě přátelské. Soutěž pořádá a vyhodnocuje autor tématu, tedy vše OK a k poškození nikoho zcela jistě nedošlo.
klidně to můžou části kabiny na F-A nebo Vr 1, kdo to bude dneska po více jak 60-ti letech 100% vědět (pokud tam nejsou značky z německého typovníku, pak by to bylo asi 99,9%-ní :-)
F-A postavil něco mezi 20-50 ks, konce války se dožil pouze zlomek a kolik postavili či rozestavěli v Rabštejně, nikdo neví, nebo jsem o tom nikde nečetl.
Z poměru mezi postavenými Síbly a Draky, bych se osobně klonil k variantě Siebl, jako početnější a tudíž i s větší šancí na přežití. Nicméně náhoda je náhoda :-) stát se může cokoliv...
Navíc Síbel se stavěl i po válce ... tak proč při našich testech a kompletaci nemohli nepoužít i něco z aktuálních zásob či "novovýroby" Síblu? Navíc jak píše PK, může to být i něco z lidové tvořivosti v rámci použití vojenských přebytků k téměř čemukoliv co mělo v poválečné republice nějáké (klidně i dočasné) použití.
Ono těch kabin z Drache tu muselo zbýt povícero. Jednu měli filmaři na Barrandově na tom svém vyvíječi větru ještě v šedesátých letech (podvozek Chevrolet Kanada, motor Avia 12Ydrs, kabina Fa-223 atd.).
Spolehnul jsem se na názor odborníků, sám jsem to už dál nepitval. Nemám nastudováno, podíval jsem se teď na pár fotografií a řekl bych, že Siebel má kabinu podstatně kulatější, tak jsem snad nikoho nepoškodil.....
Zdravím, neodpustím si jedno rýpnutí. Zhodnocení soutěže je zcela jistě na organizátorovi a pokud je strávná odpověď Drak od F-A (posvěceno NTM), nemělo by být vítězství přiznáno spíše Kniplovi?
Kabina/skleník F-A Drache a Si 204 ji snad měli identickou, ale možná se pletu ...
Blahopřeji Mirkovi .
Drache jsem tedy nehádal ani omylem (tipoval jsem ještě Ju-86, které se v Praze opravovaly). A to se první kusy Fa-223 vyráběly a snad i vzlétly ani ne 5 km od mého bydliště. Vyráběly se v podzemních prostorách v areálu koncentračního tábora Rabštejn u České Kamenice. Kdo by měl někdo zájem o prohlídku, mohu zprostředkovat kontakt na pana Peška, který tam provází.
Vážení páni modeláři. 1. leden je už bohužel tady a my budeme nuceni se vrátit ke svým povinnostem. Co naplat. Musím přiznat, že jsem čekal větší účast tipujících, protože tady vůbec nešlo o prokazování znalostí, ale prostě o odlehčení shonu, nákupů, starostí, prostě si na konci roku zablbnout. Tímto všem tipujícím děkuji a dávám palec nahoru.
Přiznám se, že mne při prvním pohledu napadl Bücker Bü-181 a bylo to špatně.... Současní majitelé skel nakonec začátkem prosince doputovali do NTM, kde padl verdikt - jedná se o část skleníku z Focke Achgelis Drache. Po válce tady asi zbylo ledasco......
Takže bohužel se netrefil nikdo..... nechci ale aby kvíz vyšuměl takhle do ztracena a tak jsem napsal zůčastněné na lístky a manželka losovala z víka krabice Tucana. Výhercem je Mirek, takže tímto ho prosím ať si zvolí brousítko podle svého uvážení a zašle mi adresu. Vše má zdarma včetně pošty.
Ostatním, pokud budete mít zájem, mohu za snahu nabídnout slevu 25% ať už se jedná o jednotlivé kusy nebo sady, ale už s poštovným.
Takže pánové, všem Vám přeji do Nového roku pevné zdraví, to je základ, na co chytnete ať se daří a smysl pro humor, i když vše nešlape jak bychom potřebovali....
Josef Hyžík / jhmodels@seznam.cz / www.jhmodels.eu
To by asi nebylo fér. Mohl by jste tak napsat třeba 30 typů, takže bohužel.
Může se tipovat vícekrát?
Já tipuji, že to je něco z Roswellu - USA.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|