Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 57991 / today visits: 57991 |
Tady je link na tu norskou :
https://www.historicalsquadron.com/mig-15
Tady by měla být ta ruská:
https://www.jetphotos.com/photo/8861151
Ad. tem Focke-wulf. Sorry - spletl jsem se. Byl jsem taky jen v pátek. Jestli lítal v sobotu nevím. Mám to díky těm jejich termínům pátek - sobota "volaké pomätené" .
A ještě k těm termínům. Já byl v letech 2019, 2016 a 2013. Podle názoru pravidelnosti v lichých letech by tedy měl být Zeltweg i mj. v letech 2015 a 2017, ale proč jsem tam v těch letech nejel, netuším. Ani se mi nepodařilo dohledat žádné zmínky o konání této akce v těchto letech. Ale vzal jsem ten net jen tak hopem. Už se mi chce spát
To Knippl: Zeltweg je každý lichý rok, alespoň od 2011, co tam jezdíme. U Sabru uváděli přímo na stránkách, že je v současnosti jediný létající v Evropě, u patnáctky díky za doplnění. O té norské jsem netušil. Pamatoval jsem polskou, kterou prodali za oceán a maďarskou, která skončila poškozením při prvním záletu. Fw 190 nelétala ani v pátek.
Pavel Klouček:
Souhlasím. Zeltweg byl co do pestrosti předváděných typů opravdu povedená akce. A ani to pošmourné počasí ke konci ještě zahuštěné mraky čmoudu od akrobat.skupin i jednotlivců, kdy už jsem musel jít s ISem opravdu hodně vysoko, to nemohlo pokazit. Bohužel, Zeltweg je jen jednou za tři roky (Když jsou prachy! Viz. třeba dlouhopauzírující maďarský Kočkomet...), takže se člověk musí umět radovat i z maličkostí na českých let.dnech jinak by nejel skoro nikam. Já jsem i přes znatelně upadající úroveň CIAFu na něj jel páč Spitfire, Cobra, UTIna, C-11, Breitlingy, C-104, Jungmeister, Beaver jsou pro mě i přes to, že jsem je viděl v letu už mockrát, stále taková lákadla, že mi za ten litr, co mě jeden den CIAFu stojí, stále vyplatí tam jet. Statická ukázka a natahování programu co se dá je ovšem tristní a štve mě, jak ti dva podnikavci doslova promrhávají velký potenciál hradeckého letiště na tyto akce ( dostatečné velké prostory pro statiku, focení po slunci, dobré dopravní spojení ad.).
A jen malá poznámka. Kromě naší hradecké UTIny a nového francouzského Sabru lítá MiG-15 UTI v Evropě ještě v Norsku a v Rusku. F-86 lítával jeden čas v Anglii (G-SABR), ale kam se poděl nevím. Naposledy jsem ho viděl v roce 2011 na Tiger meetu v Cambrai.
No a proč byla naše patnáctka celou dobu honěna F-86? Bylo to na žádost fr.majitel Sabru, protože se po několika málo nalétaných hodinách na typu ještě necítil při letu ve dvojici na pozici vedoucího. Třeba časem.
Replika Fw-190 zase nelétala (sobota) pro sobotní ranní zjištění poklesu tlaku v soustavě.
PS: A tady důkaz, že jsem na CIAFu letos fakt byl (druhý, resp.třetí zprava v maskáčích)...
Martinicky Vladimir: Děkuju! S kabinou je to možný, v podstatě jsou to všechno prototypy, takže mouchy se určitě objevily...
V Čechách se spíš vyplatí místní akce typu "Malý letecký den v Horní-Dolní", nežli zprofanované obr akce.
Pironi, super fotky! Na Su-57, bortovoj 053, je vidiet na prekryte kabiny vystuzenie, ktore ostatne sucka nemaju ! Ze by mali problemy s tuhostou tej odsuvatelnej casti prekrytu kabiny?!
Pár fotek z letošního Maksu. https://www.flickr.com/photos/pirony/albums/72157710692740696
Letošní Zetweg opět naplnil veškerá očekávávní, byť počasí nebylo nic moc. Letový program od 9:00 do 17:30 bez větších pauz, vše od prvoválečného souboje (Fokker Dr.I a švédská Tummelisa) po nejmodernější mašiny. Společné vystoupení Hradecké patnáctky a francouzského Saberu, jediných létajících exemplářů svého druhu v Evropě. Představení italské F-35, byť jen na statice. Na statice i další unikáty, například AT-11 Kansan včetně naplněných pumovnic a vybavení předku pro bombometčíka. A to všechno prosím pěkně bez vstupného, jediné náklady byly 10 Euro za parkování. Kdo tohle jednou absolvuje, nemá chuť v Čechách pomalu někam vyrazit.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|