Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 15471 / today visits: 15471 |
Podle publikace Le Fana de L'Aviation No336, kde se zabývají nasazením Barracudy v Armee de lAir je několik fotek toho samého letadla z pozdější doby. V popisku k fotce píšou, že u toho konkrétního letadla(bez udání serialu) byla původní FAA kamufláž nahrazena novou kamufláží skládající se z barvy Vert Fonce(tmavá zelená) a bílý vrtulový kužel. Letoun je kromě francouzských znaků bez označení.
To dává větší možnost pro ty co by si chtěli udělat kamufláž z pozdějšího období. Použijou se stejné znaky jako jsou v modelu. Tím líp pro nás modeláře.
Jinak pokud by to někoho zajímalo, tak historií jednotky E.L.A. 1/56 Vaucluse se zabývá Le Fana de L'Aviation No413 a 414. Dá se to při menším hledání stáhnout z internetu.
Já taky ne. Ale jako první nástřel ji beru.(a nechci se stát expertem na Barracudy a nevím, jestli tvůrce kamu nemá v kapse barevnou fotografii podepsanou kapitánem Borisem)
Wiki bych teda za moc směroplatnou nepovažoval.
To jsem se zase do něčeho zapletl.
Podle wiki byly Barracudy z Illustrious od Sqn.810 a byly to Barracudy II. Jestli byly opravdu celé modré, nevím.
Všechny (cca 4) fotky fr. Barracud, které mám k dispozici, jsou velmi nezřetelné.
Tak co vím ta francouzská Barracuda je ještě v původním zbarvení britských Barracud z lodi HMS Illustious a nebyla přestříkaná. Má kromě francouzských znaků i původní označení RN kod 301 a serial.(jediná změna jsou francouzské znaky a bílé S místo původního Q na ocase) Special hobby to má dobře.
V této kondici byla prodaná Francouzům v květnu a červnu 1948(RK367,RK368, RK400, RK420, RK463,RK477,RK479,RK480). Radar neměla namontovaný ani ta britská ve službě u Illustrious flightu.
Jednotka 1/56 E.L.A. "Vaucluse" byla transportní jednotka zvláštního určení. Velitelem byl Commandant Jean Henri Boris Delocque-Fourcaud. Používala rozmanité množství typů od Caudron C-445M, Martin 187 Baltimore, Junkers Ju-52, Si-204, Bf-108, UC-78, MS500 a C-47. Jednotka se inspirovala speciálními misemi za války kdy s pomocí Lysanderů se vyzvedávali a nasazovali agenti v Evropě a jiných zemích na malých nezpevněných plochách. Bohužel jednotka k Barracudám už něměla náhradní díly a tak postupně její akceschopnost s tímto typem upadala a v roce 1952 je postupně vařadila z provozu.
To mně zaráží taky. Hlavně proto, že ten stroj JE přestříkaný (ať už modře nebo zeleně).
The Barracuda III was generally similar to the Mk.II, but was intended chiefly for anti-submarine reconnaissance duties, and for this purpose mounted an ASV Mk.X scanner in a radome under the rear fuselage.
Ten frantík koncem čtyřicátých mohl mít radar demontovaný, spíš mě zaráží, že si tam frantíci nechali nápis "Royal Navy"
No, já jsem to nevymyslel. Jaký je rozdíl mezi II a III, když to není radar?
Radar není směrodatnej, seriál ano. RK476 je Mk III.
Mk. III je radarová, francouzská bez radaru je Mk.II. Francouzi měli na začátku kamu po Fleet Air Arm, potom "probablement vert fonce" (tmavá zelená). Le Fana 1997-11. Kdo má pravdu, to samozřejmě nevím.
Ale přece jen to je ELA - escadre de liaison a cosi, Arme de l Air, někde ve vnitrozemí. Modrá mi nedává smysl. FAA si představuju jako dark sea grey/dark slate grey/sky S.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|