Válka do 31.12.20 Plastic Planet do 31.12.2020 malý Special Hobby malý
IPMS NYMBURK forum
forum
Hlavní stránka IPMS Nymburk  |  Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů IPMS NYMBURK  |  Fit test / Stavba.  |  Nový editor  |  Nápověda
IPMS Nymburk home page  |  Topics  |  Start new topic  |  IPMS NYMBURK members model gallery  |  Kit fit test / kit build.                  
 
Plastic Planet velký  

Special Hobby velký  

denní zobrazení: 12929 / today visits: 12929

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
2) 18.03.2020-17:05  -  KING TIGER    ICM 1:24 Benz Patent-Motorwagen 1886-pohled do krabičky

Rámečky:


























Za poskytnutý vzorek bych rád poděkoval dovozci, společnosti Modelimex a výrobci firmě ICM.

V případě zájmu mohu nafotit i jiné detaily tohoto modelu.

1) 18.03.2020  -  KING TIGER    ICM 1:24 Benz Patent-Motorwagen 1886-pohled do krabičky

ICM 1:24

Kat.č. 24040

Benz Patent-Motorwagen 1886



Lidé jsou závislí na ropě už více než jedno století, ale na konci 19.století byla převládajícím zdrojem energie stále pára.

I když začala pomalu převládat závislost na jiném fosilním palivu ropě z které se rafinuje benzín. Když Karl Benz v roce 1885 požádal o patent na svůj motorový vůz stal se, tak prvním výrobcem vozidla poháněným benzínem, které bylo od počátku navrženo pro použití tohoto paliva. Když se podíváte na jeho tříkolový design, zdá se, že byl výsledkem spojení mezi koňským povozem, jízdním kolem,  starými hodinami a starou pohovkou dělanou na míru. Pohon vozu zajišťoval jednoválcový čtyřtaktní zážehový motor o objemu 0,954 litru se spotřebou kolem 10 l na 100 km. Zadní kola poháněly dva ploché řetězy vedené od klikové hřídele kterou poháněl řemen vedený od motoru. Jeden kotouč na hřídeli sloužil pro záběr a druhý pro volnoběh. Historicky první automobil měl pouze jeden rychlostní stupeň v podobě pevně instalovaného disku a integrovaného diferenciálu. Při jízdě nebylo možné „zařadit“ zpátečku. Sedadlo pro řidiče a spolujezdce bylo bez ochrany proti povětrnostním vlivům. Klasický volant, který známe z později vyrobených automobilů bychom hledali marně, řízení bylo řešeno pomocí "kliky". K brzdění se používala páka napojená na hřídelní řemenici. Vyrobeno bylo pouhých 25 vozidel, ale budoucí cesta byla stanovena i díky zjištění, že cestovaní rychlostí 16 km/h je velice zábavné. Dnes jde společnost opět jinou cestou a to využití elektrické energie místo fosilních paliv.




Novinka představuje zmenšeninu prvního automobilu se spalovacím motorem. Stavebnice je zabalena do krabičky s decentně provedenou kresbou na vrchní díle obalu. Výlisky jsou baleny v samostatné krabičce s výklopným víčkem, jak je u výrobce již tradicí. Po otevření na nás čekají tři rámečky ze světle-šedé hmoty, leptanou planžetu a manuál.

Výlisky jsou čisté, bez otřepů, stopy po vyhazovačích jsou většinou na místech kde moc modeláře nepotrápí nebo se dají snadno odstranit. Rám podvozku je velice detailní složen je z několika dílů. Udržet geometrii při složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. K sestavě následně doplňujeme motor, kola a další součásti. U řemenu pohonu můžeme zvolit ze dvou různých variant. První je jednodušší cesta využívající díly ze stavebnice. Druhou variantu bych doporučil zkušenějším modelářům, zapotřebí bude si vyrobit nový řemen z vlastních materiálu. Na oba tyto kroky jsme v manuálu dobře upozorněny. "Kabina" je zcela odkrytá, dřevěná podlaha je vhodná pro různé patinovací techniky, sedačka má krásně naznačené čalounění. Výplety všech kol a hnací řetězy nalezneme na přiložené leptané planžetě. Ta je umístěna samostatně v papírovém obalu, který lepty dobře chrání. Každý hnací řetěz je složen ze tří částí pro jejich lepší plastičnost. Pro snadné umístěný výpletu do jednotlivých polovin kol přiložil výrobce plastovou pomůcku (rámeček C). Manuál je přehledný a provede nás stavbou bez větších problémů na poslední stránce nalezneme jeden barevný bokorys. Přiložena je i replika patentové přihlášky vytištěné na silném kartonu pro případ, že by jí modelář chtěl použít jako podložku nebo pozadí k modelu.




Náhled na krabičku a manuál:




Manuál:

































































Patent:





1  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra IPMS NYMBURK
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje administrátor. Administrátor si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby či administrátora je možno podávat výhradně e-mailem na ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Propagace výdělečných obchodních činností je komerčním subjektům zabývajícím se výrobou či distribucí výrobků pro plastikové modeláře, které nemají vyvěšený reklamní banner, povolena pouze uvedením obecné informace případně vložením odkazu na jejich hlavní webovou stránku. Příspěvky obsahující seznamy zboží, nebo odkazy na ně, budou považovány za neplacenou reklamu a budou odstraněny.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Informace o poskytování reklamy na diskusním fóru lze vyžádat e-mailem na adrese ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Provozovatel serveru nemůže ovlivnit obsah příspěvků. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat, v krajním případě zamezit přístup.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.

IPMS NYMBURK, z.s. IČ 22873171



1586013284.0008 forum

Reklama: Hračky