Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka Fit test
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 23917 / today visits: 23917

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
12) 21.04.2020-13:28  -  Alex    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Hlídalo se to u tiráků, hlavně u liazek s návěsy. A co se týká dodávek, kroužky na ložiska z hostivařské  ZVL se vozily v půlce osmdesátých let do Považské Bystrice v 1203. Tahaly skoro břicho po silnici, i když byly z větší části prázdné. Ale na vytíženost při zpáteční cestě se u dvanácettrojek moc nehledělo. Nebylo to ČSAD ale vnitropodniková doprava.  Jenže to byla jiná doba, obrobky se čistily v trichlorovejch pračkách...


 

11) 20.04.2020-17:16  -  kragh    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Vláďa M.: Zeptejte se pana Svěráka, ten napsal scénař WinkSmile

10) 20.04.2020-10:20  -  Vláďa M.    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Oprava - pro cement.

9) 20.04.2020-10:19  -  Vláďa M.    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Co asi vezl pan Pávek z JZD Křečovice do Kolína, když jel s vejtřaskou pro krmnou směs, nebo do Králového Dvora, když jel pro cemen?

8) 20.04.2020-00:00  -  Sufa    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Vyhláška č. 139/1980 Sb.Vyhláška federálního ministerstva dopravy o vytěžování silničních nákladních vozidel

7) 19.04.2020-21:30  -  kragh    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Nevím jak v civilu, ale v armádě (ČSLA) se to vytěžování řešilo od určité tonáže vozidla a vzdálenosti, na kterou jelo. Přepravy nad určitou vzdálenost se hlásily předem na vytěžovací středisko. Pokud plus minus v tom směru někdo potřeboval něco odvézt, využilo se to auto. Příklad: z útvaru A do útvaru B vezl jeden náklaďák (tehdy jsme mluvili česky/slovensky a "truck" se neříkalo) dejme tomu 20 beden atombordelu, zpátky měl jet prázdný a od útvaru B do útvaru C bylo třeba odvést např. nábytek, naložilo se to na ten náklaďák (nebo truck, aby tomu Mr. Thud rozuměl) a odvezlo se to k útvaru C při návratu k útvaru A (podmínkou bylo, aby útvar C byl aspoň přiblížně na trase B-A aby se to vyplatilo). Pokud nebylo nic třeba, vydalo se potvrzení. Přesné lhůty, tonáže a vzdálenosti si už nepamatuju. A pro Mr. Thuda mám překvapení: Ano, i před Listopadem se zboží vozilo v dodávkách či "vanech" ("legendární" Škoda 1203 apod.)...


P.S. To vytěžování mělo tuším na starosti příslušné oddělení/pracoviště KSVD neboli Krajské správy vojenské dopravy...

6) 19.04.2020-20:54  -  El Thud     Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

A to vytěžovací středisko mělo na starost všechny náklaďáky ?


A náklaďák tedy musel NĚCO vézt, ale bylo jedno od jakého podniku veze, co, hlavně když něco vezl ? Mně třeba není jasné (jak je to v tom  filmu) proč by auto z továrny na průtokové ohřívače vody (byť jde o fiktivní fabriku) měl vozit  cívky s káblema (telefonníma či rozvodnýma) - to jaksi nemá co s kotly co dělat. Ale zase to jde naložit na valník.  Takže pokud šlo o jednoúčelový  truck  jako je avka a ne těžký tahač (Liazku)  takže mohl třeba do toho Hradce vést opravdu kotel, tam naložit kábly, dovézt kábly do Prahy a třeba s jiným šoférem  vézt další kotel - a zpátky  dejme tomu cihly, nebo třeba kolečka (kotouče ?) I když samo cihly nebo kotouče či rudlíky nemají s výrobky té fabriky nic společného ? Nebo mohli třeba  za auto, co jelo pro Tatramatky, připojit zpátky návěs s krávama  nebo  cisternu ? I když to třeba bylo auto  Prioru a ten sice prodával pračky, ale sotva krávy  nebo benzin ?  Nebo třeba tam vez z Brna Zetory a ze Žiliny třeba sýry ?


Prostě spadaly ty auta pod jednu státní spedici -reprezentovanou  tím vytěžovacím střediskem na celostátní úrovni nebo pod každý podnik zvlášť ? Takže  v rámci jednoho odvětví se ty auta vykrývaly ? (Auta podniků co měly na starosti výstavbu vozily komodity  mezi jednotlivými závody, potravinářská  potraviny ale mlíkárna  mohla jet třeba pro maso do masny (s chlaďákem)   etc ?


Ono to tu logiku má, protože truck ať lehký nebo těžký, když nic neveze, tak nic negeneruje.


A vztahovalo se to všecko jen na náklaďáky (trucky - tím rozumím "Avky" a "TIRáky" ) nebo  i na dodávky (Vany ?) teda 1203.... Nebo takhle - fungovalo za "Husáka" lehké zásobování  na úrovni dodávkových aut (vanů/1203) nebo vše bylo jen na obligátních Aviich na kratší trasy a "Tiráky" ("LIAZKy") na dlouhé trasy (i internacionální ?).


 

5) 19.04.2020-19:46  -  Knippl    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Dve vysoké školy marxismu-kapitalismu a nevie z teho nič...

4) 19.04.2020-19:36  -  Vláďa M.    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Pokud vytěžovací středisko nemělo pro náklaďák jedoucí z místa B do místa A , ani někam poblíž náklad, tak dostal řidič potvrzení a mohl jet bez nákladu. Samozřejmě se to netýkalo krátkých jízd třeba v okrese, převozu stavebního materiálu písku, cementu, cihel na stavbu a pod. Např. kamion vezl z Laktosu Poděbrady mléčné výrobky do Ostravy a do Poděbrad přivezl mléčné výrobky z Olmy (nebo jak se tenkrát jmenovali) Olomouc.

3) 19.04.2020-19:32  -  corsair    Co to byla vytíženost nákladních aut za normalizace ?!

Ale jdi ty vraždo..... žádný tr.č rozkrádání m. v soc. vlastnictví podle par. 132 z.č 140/61 Sb.,.to nebyl. Byl to přestupek se sazbou max. pokuta cca 500,- a muselo se dokázat,že to řidič udělal úmyslně ......odnesl to tedy řidič nikoliv podnik. Když vytěžovací středisko nic pro řidiče nemělo, tak se to poznamenalo do stazky a tradá domů


 

1  2  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1713599463.1247 forum