Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 88698 / today visits: 88698

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
3) 23.04.2020-20:41  -  KING TIGER    ICM 1:35 Wehrmacht 3t Trucks-pohled do krabičky
Typ L3000S

WWII German Truck



Od roku 1896 Daimler Motoren Gesellschaft stavěl nejen osobní automobily, ale také lehké a těžké nákladní automobily s užitečným zatížením až 10t pro civilní a vojenské odvětví. L3000S je dvounápravový nákladní automobil, který byl vyráběn v letech 1938 až 1944. Nákladní vůz byl vybaven dieslovým čtyřválcovým motorem Daimler-Benz OM 65/4 s náhonem na zadní kola. Využívám byl všemi složkami německé armády až do konce války a na všech frontách. Vyráběna byla i verze s náhonem všech čtyř kol (4x4) L3000A. Od roku 1939 se automobily s pohonem zadních kol nazývaly L3000S a s pohonem všech kol L3000A. V letech 1938-1944 bylo vyrobeno celkem 27700 nákladních automobilů L3000S. Vzniklo i nepřeberné množství různých úprav a nástaveb na podvozku tohoto vozidla.




Díly jsou zabaleny do jednoho většího transparentního sáčku. Uvnitř nalezneme tři rámečky ze světle-šedé hmoty, jeden s transparentními díly, vinylové pneumatiky, manuál a v něm přiložený malý obtiskový aršík. Plast je přiměřeně tvrdý s perfektně vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme především na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Dva otřepy jsem nalezl pouze na stupačkách (díly B32/33), propadlá místa jsem na dílech nenalezl. Rám podvozku je velice detailní. Udržet jeho geometrii při jeho složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z tenkých drátků podle fotografií. Model přímo neumožňuje ponechat kapotu motoru otevřenou, pokud bychom ho chtěli otevřít bude zapotřebí trochu upravit potřebné díly. Kabina se lepí z několika částí, její interiér je zpracován pěkně, sedačky mají naznačená prosazená místa. Přístrojovou desku můžeme vylepšit pomocí budíků z obtiskové aršíku. Dveře řidiče a spolujezdce lze ponechat otevřené, díky tomu lépe vynikne samotný interiér. Nákladový prostor je dobře zpracovaný, nemusíme se bát stop po vyhazovačích na viditelných místech. Zadní nákladovou rampu by neměl být problém sklopit. Kola jsou vyrobeny z černého vinylu, mají pěkný vzorek, ale bez log výrobce pneumatik a s jemnou dělící rovinou. Transparentní díly, jsou krásně čisté, bez poškození i díky zabalení v samostatném sáčku, ten je dobře chráněny před případným poškozením. Manuál je přehledný a provede nás stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Vybírat můžeme ze čtyř vozidel:

- Typ L3000S, Ukraine, Summer 1941

- Typ L3000S, Russia, Summer 1942

- Typ L3000S, North Africa, Summer 1942

- Typ L3000S, Italy, Summer 1944

Náhled na manuál a rámečky:
































































































Rámečky:




























Za poskytnutý vzorek bych rád poděkoval dovozci, společnosti Modelimex a výrobci firmě ICM.
V případě zájmu mohu nafotit i jiné detaily této sady.

2) 23.04.2020-16:57  -  KING TIGER    ICM 1:35 Wehrmacht 3t Trucks-pohled do krabičky
KHD S3000

WWII German Army Truck



Hlavní část německého autoparku během druhé světové války tvořila nákladní vozidla o nosnosti 3t. Jedním z nejpočetnějších z nich byl KHD S3000, který byl vyráběn od roku 1940 v závodě Klockner-Humbold-Deutz (před rokem 1938 a po roce 1945 - Magirus) v Ulmu. Nákladní vůz byl vybaven čtyřválcovým motorem Deutz Diesel s náhonem na zadní kola. KHD S3000 byl široce používán ve všech německých složkách až do konce války na všech frontách. Terénní podmínky na východní frontě ukázaly slabiny vozů bez pohonů 4x4. Nejhorší situace byla na jaře a na podzim kdy nezpevněné cesty rozmáčely vydatné deště. Z tohoto důvodu bylo postaveno 1740 kusů KHD S3000 jako polo-pásová vozidla "Maultier" mezi lety 1942-1944. V letech 1940-1944 bylo vyrobeno celkem 10684 nákladních automobilů KHD S3000.



Výlisky jsou zabaleny do jednoho většího transparentního sáčku. Uvnitř nalezneme čtyři rámečky ze světle-šedé hmoty, jeden s transparentními díly, vinylové pneumatiky, manuál a v něm vložený malý obtiskový aršík. Plast je přiměřeně tvrdý s perfektně vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Otřepy nebo propadlá místa kvůli síle dílu budeme hledat marně. Z hlediska kvality stříkaných dílů se jen potvrzuje, že ICM je v současnosti ve zvládnutí technologie opravdu na vysoké úrovni. Rám podvozku je velice detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při jeho složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z tenkých drátků podle fotografií. Model přímo neumožňuje ponechat kapotu motoru otevřenou, pokud bychom ho chtěli otevřít bude zapotřebí trocha modelářského umu a řezání. Interiér kabiny je zpracován kvalitně, přístrojovou desku oživíme pomocí budíků z obtiskové aršíku. Dveře řidiče a spolujezdce můžeme ponechat otevřené a díky tomu lépe vynikne samotný interiér. Součástí nákladového prostoru jsou i samostatně tvořené rámy pro plátěnou střechu, kterou si může modelář vyrobit sám. Transparentní díly, jsou krásně čisté, bez poškození i díky zabalení v samostatném sáčku, ten je dobře chráněny před případným poškozením. Kola jsou vyrobeny z černého vinylu, mají pěkný vzorek, ale bez log výrobce pneumatik a s jemnou dělící rovinou. Manuál je přehledný a provede nás stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Vybírat můžeme ze čtyř vozidel:

- KHD S3000, Russia, Summer 1941

- KHD S3000, Ukraine, Summer 1941

- KHD S3000, 23d PzD, Ukraine, Summer 1942

KHD S3000, France, Summer 1944

Náhled na manuál a rámečky:
















































































Rámečky:





































1) 23.04.2020  -  KING TIGER    ICM 1:35 Wehrmacht 3t Trucks-pohled do krabičky
ICM 1:35

Kat.č. DS3507

Wehrmacht 3t Trucks



Novinka představuje tři kompletní modely různých německých nákladních vozidel v měřítku 1:35 z WWII. Stavebvnice jsou zabaleny samostatně do větší krabičky s pěkně vyobrazenou kresbou všech tří vozidel na vrchním díle obalu. Uvnitř krabičky nalezneme kompletní výlisky modelů, kat.č. 35411, 35451, 35420, tři samostatně vytištěné manuály a v nich vložené tři menší obtiskové aršíky. Sada vozidel určitě zaujme svojí koncepcí balení tří nákladních vozidel v jednom balení, které sebou přináší i příjemnější pořizovací cenu.





V3000S (1941 production)

German Army Truck



Nákladní automobily V3000S byly vyráběny od roku 1941 v německých závodech Ford v Kolíně nad Rýnem. Vybaveny byly benzínovým motorem V8 s pohonem zadních kol. Nákladní automobily V3000S byly široce používány různými složkami německé armády. Sloužily na východní frontě, v Severní Africe, Itálii a Francii. V terénních podmínkách na východní frontě vozy bez pohonu 4x4 vykazovaly nízkou průchodnost terénu. Především při jarních a podzimních deštích (Rasputiza), kde se nezpevněné cesty proměňovali v "řeky" bahna. Tato zkušenost dala vzniknout polo-pásovému vozidlu "Maultier", který byl vyráběn mezi lety 1942-1944. Celkem bylo vyrobeno více než 25 000 různých vozidel V3000 mezi lety 1941-1946.




Všechny díly jsou zabaleny do jednoho většího transparentního sáčku. Uvnitř nalezneme tři rámečky ze světle-šedé hmoty, jeden s transparentními díly, manuál a v něm vložený malý obtiskový aršík. Výlisky jsou čisté, bez otřepů, stopy po vyhazovačích jsou většinou na místech kde moc modeláře nepotrápí nebo se dají snadno odstranit. Z hlediska kvality stříkaných dílů se jen potvrzuje, že ICM je v současnosti ve zvládnutí technologie opravdu na vysoké úrovni. Rám podvozku je detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při jeho složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z tenkých drátků podle fotografií. Interiér kabiny je zpracován pěkně, přístrojovou desku vylepšíme pomocí budíků z obtiskové aršíku. Dveře řidiče a spolujezdce můžeme ponechat otevřené a díky tomu lépe vynikne samotný interiér. Bočnice nákladového prostoru lze při menších úpravách sklopit.

Kola jsou složena ze dvou dílů, mají pěkný vzorek s jemnou dělící rovinou, loga výrobců pneumatik na nich nenalezneme. Transparentní díly, jsou krásně čisté, bez poškození i díky zabalení v samostatném sáčku, ten je dobře chráněny před případným poškozením. Manuál je přehledný a provede modeláře stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Vybírat můžeme ze čtyř vozidel:

- V3000S, Russia, Summer 1942

- V3000S, Russia, Winter 1942

- V3000S, Italy, 1943

- V3000S, 4./Fallschirm-Panzer-Art.Rgt "Hermann Goring", Sicily, June 1943



Náhled na manuál a rámečky:









































Rámečky:




























1  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714120772.1844 forum