![]() |
![]() |
![]() |
Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 20019 / today visits: 20019 |
Dá se to vyčíst z fotek. Vrtule na pravém křídle se při pohledu zepředu otáčely po směru hodinových ručiček, na levém proti.
Chválit výrobce za to, že strefil směr otáčení vrtule, to mi připadá jako plýtvání chválou. (i když se to údajně stát může...)
Taky mě to napadlo, ale při krátkém hledání jsem to nenašel. A i kdyby, stačilo udělat 2+2.
Ohledně těch vrtulových listů bych to tipoval na levotočivé a pravotočivé vrtule, což u vícemotoráků nebylo neobvyklé (třeba francouzi to měli naprosto běžně). Za to bych výrobce naopak pochválil (i když to skládání vrtulí z jednotlivých listů taky nesnáším a tady je navíc velké riziko záměny).
Jen osobní názor: sedačky jsou vyrobené z 5 dílů, naproti tomu motory vypadají jako od tašigrušky. Vrtulové listy se nalepují extra, což já osobně nenávidím (mnoho příležitostí zvorat geometrii). A ta geometrická síla asi zapůsobila i na tvůrce návodu, viz step 17. Ty vrtulové listy - A3 a A4 - se něčím liší?
....dva stroje se pokusili ....
Mám předchozí mutací, jednoho krásného dne si ji postavím.
Na pulty prodejen přichází v těchto dnech jeden z mála čtyřmotoráků, které doposud vyprodukovalo v měřítku 1/72 Special Hobby. Před lety jsme ho tady už měli v krabičce ještě s černým dyzajnem jako Piaggio P.108A Artigliere s plnou přídí a kanónem ráže 102 mm, druhou verzí modelu onoho času bylo Piaggio P.108 II.serie. Dnes zde máme verzi Piaggio P-108B, čili bombardovací verzi. Nejprve se mrkneme na krabku, návod a dekály, výlisky nafotím až přestane pršet, což může ještě nějaký čas trvat.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|