Plastic Planet do 31.12.2020 malý Fit test Special Hobby malý
Válka do 31.12.20
IPMS NYMBURK forum
forum
Hlavní stránka IPMS Nymburk  |  Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů IPMS NYMBURK  |  Fit test / Stavba.  |  Nový editor  |  Nápověda
IPMS Nymburk home page  |  Topics  |  Start new topic  |  IPMS NYMBURK members model gallery  |  Kit fit test / kit build.                  
 
  Special Hobby velký

Plastic Planet velký   ArtScale velký

denní zobrazení: 20050 / today visits: 20050

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
3) 31.07.2020-22:17  -  KING TIGER    ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky
Typ LG3000

Nákladní Mercedes Benz LG 3000 byl vyroben společností Daimler Benz a byl ve výrobě od roku 1934 do roku 1940, za tu dobu bylo vyrobeno více než 7 000 vozidel. Vozidla byly široce používány všemi německými jednotkami, ale své uplatnění nalezla i v civilním sektoru (Reichpost a Reichsbahn). Během Druhé světové války se zúčastnily Polské a Francouzské kampaně, využity byly i na Balkáně a na Východní frontě. Na jeho podvozku vzniklo několik různých nástaveb. Používán byl zhruba do roku 1942, kdy byly postupně staženy.





Třetí vozidlo v balení je stavebnici, kat.č.35405, která byla vydána v průběhu roku 2014. Všechny rámečky jsou zabaleny do jednoho samostatného sáčku. Po jeho otevření na nás čeká šest rámečků ze světle-šedé hmoty, jeden menší s transparentními díly a dvanáct pneumatik z vinylu. Manuál a v něm vložený malý obtiskový aršík je vložene samostatně v krabičce. Plast je přiměřeně tvrdý s pěknými vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme především na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Nejvíc asi potrápí na vnitřní straně bočnic nákladového prostoru, naštěstí jsou na jednotlivých prknech. Rám podvozku je detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při jeho složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z drátků podle fotografií. Interiér kabiny je zpracován kvalitně včetně mnoha detailů, například v podobě klik dveří a páček pro stahování oken. Budíky pro přístrojovou desku nalezneme na aršíku s obtisky. Dveře řidiče a spolujezdce lze ponechat otevřené, díky tomu interiér mnohem lépe vynikne. Nákladní prostor přímo volá po jeho naplnění rozličným nákladem. Po menší úpravě lze zadní bočnici sklopit. Kola jsou vyrobeny z černého vinylu, mají decentní vzorek, ale bez log výrobce pneumatik a s viditelnou dělící rovinou po stranách. Většina modelářů určitě sáhne po resinových kolech od některého výrobce doplňků. Transparentní díly jsou krásně čisté, bez jakéhokoliv poškození. Rámeček s nimi je zabalen v samostatném sáčku, díky tomu je dobře chráněný před případným poškozením. Manuál je přehledný, kvalitně vytištěný a díly které nevyužijeme, jsou v něm dobře označeny. Díky tomu nás provede celou stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr máme ze dvou automobilů v tankově šedé:

- Typ LG3000, Poland, September 1939

- Typ LG3000, France, Summer 1940


- Typ LG3000, Ukraine, Winter 1941

- Typ LG3000, Russia, Autumn 1941

Náhled na manuál a rámečky:
































































Rámečky:

















































Za poskytnutý vzorek bych rád poděkoval dovozci, společnosti Modelimex a výrobci firmě ICM.

V případě zájmu mohu nafotit i jiné detaily tohoto modelu.



2) 31.07.2020-22:07  -  KING TIGER    ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky
Henschel 33D1




Po roce 1933 začalo Německo postupně budovat moderní armádu, tím vznikla i poptávka po nákladních vozidlech.

Důležitou součástí  motorizace Wermachtu byla výroba třínápravových 3t nákladních vozidel. Nejpočetnější z nich byl Hennschel 33. Vybaven byl benzínovým motorem o výkonu 100 koňských sil, který poháněl dvě zadní nápravy. Vozidlo mělo čtyřstupňovou převodovku a mohlo táhnout přívěsy od 3 do 6 tun. Při plném nákladu 6,1 tuny mohlo však táhnout jen 3 tuny. Od roku 1937 byla kromě benzínové verze 33D1 vyráběna také dieselová verze Henschel 33G1. Na podvozku vzniklo několik zajímavých nástaveb. Typ 33 byl vyráběn od roku 1934 do roku 1943, celkem bylo vyrobeno zhruba 11 234 vozidel typů D1, G1 a FA1. Vozidla byly široce používány všemi německými jednotkami na Východní frontě, v severní Africe, Itálii a ve Francii až do konce války.




Druhý model v balení představuje starší stavebnici kat.č.35466, vydanou v roce 2011. Rámečky jsou zabaleny do samostatného sáčku. Po jeho otevření na nás čeká šest rámečků ze světle-šedé hmoty a jeden s transparentními díly. Manuál a v něm přiložený malý obtiskový aršík jsou vloženy samostatně do krabičky, tak jako u prvního modelu. Plast je přiměřeně tvrdý s perfektně vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Nejvíce nás potrápí na vnitřní straně bočnic nákladového prostoru, naštěstí jsou umístěny na prknech a nezasahují do kování. Rám podvozku je velice detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z drátků podle fotografií. Po menších úpravách můžeme jeho kapotu otevřít. Interiér kabiny je zpracován kvalitně včetně mnoha detailů, budíky pro přístrojovou desku nalezneme na aršíku s obtisky. Dveře můžeme ponechat otevřené a díky tomu interiér lépe vynikne. Nákladní prostor je přímo dělaný pro jeho naplnění nákladem. Pokud bychom chtěli zadní bočnici sklopit bude potřeba jí upravit. Transparentní díly, jsou krásně čisté, bez poškození i díky zabalení v samostatném sáčku, díky tomu jsou dobře chráněny před případným poškozením. Manuál je přehledný a dobře vytištěný. Díky tomu modeláře provede celou stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr máme ze čtyř zbarvení, dva automobily v tankově šedé, třetí celý v Panzer Dunkelgelb a čtvrtý s kombinovaným maskováním, tvořený Panzer Dunkelgelb a zelenými poli Panzer Olivgun:

- Henschel 33 D1, France 1940

- Henschel 33 D1, Russia, 1941

- Henschel 33 D1, Italy, 1943

- Henschel 33 D1, France, 1944

Náhled na manuál a rámečky:

















































Rámečky:












































1) 31.07.2020  -  KING TIGER    ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

ICM 1:35


Kat.č. DS3508

Wermacht 3-axle Trucks





Novinka přináší tři kompletní modely německých třínápravových nákladních vozidel značek Henschel 33D1  Kfz.72, Krupp L3H163 Kfz.72 a Typ LG3000 v měřítku 1:35. Vše je zabaleno do jedné rozměrnější krabičky s krásně vyobrazenou kresbou všech tří automobilů na vrchním díle obalu. Uvnitř balení nalezneme kompletní výlisky již dříve vydaných stavebnic, kat.č. 35461, katč. 35466 a kat.č. 35405, tři samostatně vytištěné manuály a v každém z nich vložený malý obtiskový aršík. Sada vozidel určitě zaujme svojí koncepcí balení tří vozidel v jednom, které sebou přináší i příjemnější pořizovací cenu.




Krupp L3H163 Kfz.72



Když Německo začalo po první světové válce budovat poválečné hospodářství, jedním z jejich úkolů bylo znovu vybudování nákladní dopravy a s tím spojené logistiky. Několik společností navrhlo nová vozidla, aby vyhověla této poptávce. Společnost Krupp vyvinul vůz řady L3H63, se třemi nápravami z toho dvě zadní poháněl benzínový motor o výkonu 90 koňských sil. Z výrobní linky první sériový vůz sjel v roce 1931. V roce 1936 byl Krupp L3H63 nahrazen vylepšeným Krupp L3H163. Krupp L3H163 měl vylepšené řazení, výkonnější motor a nové odpružení kol. Kamiony Krupp L3H163 byly do roku 1942 široce používány všemi německými divizemi. Během Polské a Francouzské kampaně, na Balkáně a na Východní frontě. Na jeho podvozku vzniklo několik různých nástaveb. Celkem bylo vyrobeno přes 2000 exemplářů modelů Krupp L3H 63 a L3H 163.



Model představuje stavebnici kat.č.35461, která byla vydána v průběhu roku 2012. Všechny rámečky jsou zabaleny do jednoho samostatného sáčku. Po jeho otevření na nás čeká sedm rámečků ze světle-šedé hmoty a jeden menší s transparentními díly. Manuál a v něm vložený malý obtiskový aršík jsou vloženy samostatně v krabičce. Plast je přiměřeně tvrdý s perfektně vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme především na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Nejvíc modeláře potrápí na vnitřní straně bočnic nákladového prostoru, naštěstí jsou na prknech. Případně je zakryjeme vezeným nákladem. Na několika dílech nalezneme pár menších otřepů, ale nic hrozného. Rám podvozku je velice detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z drátků podle fotografií. Interiér kabiny je zpracován kvalitně včetně mnoha detailů, jako je protiskluzová úprava, kliky dveří a jiné. Budíky pro přístrojovou desku nalezneme na aršíku s obtisky. Dveře řidiče a spolujezdce můžeme ponechat otevřené, díky tomu interiér mnohem lépe vynikne. Nákladní prostor přímo vybízí k jeho zaplnění rozličným nákladem. Pokud bychom chtěli zadní bočnici sklopit bude potřeba jí lehce upravit. Transparentní díly jsou krásně čisté, bez jakéhokoliv poškození. Rámeček s nimi je zabalen v samostatném sáčku, díky tomu je dobře chráněný před případným poškozením. Manuál je přehledný, dobře vytištěný, díky tomu nás provede celou stavbou bez větších problémů. Výrobce nezapomněl ani označit díly, které modelář nevyužije. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr máme ze čtyř automobilů v tankově šedé:

- Krupp L3H163, Poland, September 1939

- Krupp L3H163, France, June 1940


- Krupp L3H163, Germany, Summer 1940

- Krupp L3H163, Ukraine, August 1941



Náhled na manuál a rámečky:

















































Rámečky:















































1  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra IPMS NYMBURK
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje administrátor. Administrátor si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby či administrátora je možno podávat výhradně e-mailem na ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Propagace výdělečných obchodních činností je komerčním subjektům zabývajícím se výrobou či distribucí výrobků pro plastikové modeláře, které nemají vyvěšený reklamní banner, povolena pouze uvedením obecné informace případně vložením odkazu na jejich hlavní webovou stránku. Příspěvky obsahující seznamy zboží, nebo odkazy na ně, budou považovány za neplacenou reklamu a budou odstraněny.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Informace o poskytování reklamy na diskusním fóru lze vyžádat e-mailem na adrese ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Provozovatel serveru nemůže ovlivnit obsah příspěvků. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat, v krajním případě zamezit přístup.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.

IPMS NYMBURK, z.s. IČ 22873171



1597426587.2706 forum

Reklama: Hračky