Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 8060 / today visits: 8060 |
Zkrátka oblá kabina = E.3, Hranatá kabina = E.4. Ale existuje hafo vyjímek. Každopádně E-1 neměl v křídlech kanóny, ale jen kulomety. Proto neměly zespodu boule na křídlech.
HH
My středoevropani, Němci, Češi, Poláci, Maďaři, Rakušani a vůbec všechna tahle pologermánská banda jsme nadšení milovníci starých pořádků! Asi proto pořád vymýšlíme, jak ty starý pořádky zničit
To Vlada - to taky, asi pro milovniky starych poradku, tzv. Retro upgrade
Takže shrnuto a podtrženo, pokud není dobové foto toho co stavím, je to jedno. Kór v 1:72. Modelu je to fuk, vitríně taky a když to stavitel bere jen jako rekonstrukci tak jsou v poklidu všichni:-)
Panu Dušanovi se omlouvám za desinformaci.
S těmi motory je to přesně tak, jak píše Alfred Riedel.
A stejně tak jsou doloženy E-4 s kabinou z E-3
Dalsim rozdilem jsou kanony v kridle, E-3 ma MG FF, E-4 ma MG FF/M.
Pokud jde o modelarske hledisko, tak je jedinym rozdilem kabina (nejen stredni dil, ale vsechny tri). Pancerova skla a pancire za pilotem jsou jiz jen varianty. Konzultovat s foto. Dale mohou byt, jak jiz nekdo predeslal, E-3 upgadovane kabinou z E-4. Jeste pro doplneni, trupovy zavesnik pro nadrz az od E-7.
M.
To Hroch šumavský: není to pravda, standardní Bf 109E-4 měl DB 601A, stroje označované Bf 109E-4/N měly motor DB601N. Vyráběny vbyly souběžně, respektive /N později, od doby, kdy byl motor DB 601N k dispozici.
Také verze DB-601 se lišily.
E-3 měl DB-601A
E-4 měl DB-601N
Libor Malý:
A pak tu může být zmatek z doby, kdy dojížděla na výr.linkách "stará" verze E-3 a už se produkovala nová E-4. Nebo opravy s použitím starších dílů
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|