Válka Fit test Special Hobby malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 11542 / today visits: 11542

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
2) 29.04.2023-12:18  -  KING TIGER    ICM 1:48 Ju 88A-4 with German Ground Personnel and Torpedo Trailers

První sada obsahuje:


Kat.č. 48404

WWII German Torpedo Trailer


Rámeček s torpédem a vozíkem je zabalen do samostatného PE sáčku. Vylisován je čistě, bez otřepů nebo propadlých míst. Stopám po vyhazovačích se na několika dílech nevyhneme. Povrchové detaily torpéda a přepravního vozíku jsou krásně ostré. Trubkovou konstrukci bude lepší z rámečku vyřezat za pomoci žiletkové pilky, aby nedošlo k jejímu poškození. Kola jsou tvořena z jednoho dílu, díky tomu bude zapotřebí začistit jemnou stopu po dělící rovině formy. Na povrchu pneumatik je decentně naznačený vzorek. Manuál pro sestavení je vytištěný na jednom křídovém papíru o velikosti A4, který je v polovině přehnutý. Jeho součástí je i barevný rozcestník pro barvy ICM, Revell a Tamiya, který usnadní práci s hledáním potřebných odstínu. Vybírat můžeme ze dvou "barevných" variant:

- German Torpedo Trailer with G5 torpedo, World War II

- German Torpedo Trailer with G5 torpedo, KG26, Sardinia,1943

Manuál a rámeček:

















Druhá sada obsahuje:


Kat.č. 48087

US Pilots & Ground Personnel (Vietnam War)



Sada obsahuje sedm figurek a jednoho psa. Díly pro všechny figurky jsou rozloženy do jednoho rámečku. Výlisky mají pěkné detaily, jsou odstříknuty bez propadlin a otřepů. Při bližším pohledu na jednotlivých dílech nalezneme jemnou dělící rovinu, kterou snadno začistíme pomocí ostrého skalpelu. Svou koncepcí můžeme sadu využít i u jiných letadel. Manuál pro sestavení figurek je vytištěný na jednom klasickém papíru o velikosti A4. Na přední straně nalezneme vyobrazený rámeček s rozvrženými díly, společně s barevným rozcestníkem pro barvy ICM, Revell a Tamiya, který usnadní práci s hledáním potřebných odstínu. Na jeho druhé straně je umístěn návod pro sestavení figurek společně s barevným rozvržením.



Manuál a rámeček:

















Za poskytnutý vzorek bych rád poděkoval dovozci, společnosti Modelimex a výrobci firmě ICM.

1) 29.04.2023  -  KING TIGER    ICM 1:48 Ju 88A-4 with German Ground Personnel and Torpedo Trailers
ICM 1:48

Kat.č. 48229

Ju 88A-4 with German Ground Personnel and Torpedo Trailers




Junkers Ju 88 byl německý dvoumotorový víceúčelový bojový letoun Luftwaffe z druhé světové války. Junkers Flugzeug- und Motorenwerke (JFM) zkonstruoval letoun v polovině 30. let jako takzvaný Schnellbomber („rychlý bombardér“), který by stíhačky své éry nedokázaly zachytit. Během pozdějších fází svého vývoje a prvních operačních rolí trpěl řadou technických problémů, ale stal se jedním z nejvšestrannějších bojových letounů války. Jako několik dalších bombardérů Luftwaffe sloužil jako bombardér, střemhlavý bombardér, noční stíhač, torpédový bombardér, průzkumný letoun, těžký stíhač a v závěrečných fázích konfliktu v Evropě jako létající bomba. Montážní linka běžela nepřetržitě od roku 1936 do roku 1945 a bylo vyrobeno více než 16 000 Ju 88 v desítkách variant, více než kterýkoli jiný dvoumotorový německý letoun té doby. Po celou dobu výroby zůstala základní konstrukce letounu nezměněna.

Možná méně známou rolí Ju 88 byla role torpédového bombardéru. Ju 88A-4 byly upraveny tak, aby mohly nést dvě torpéda LTF5b a byly používány v protilodních operacích ve Středozemním moři a Atlantiku. Ju 88A-4/Torp byl také přeměněn na A-17, s odstraněnou spodní  gondolou pod kokpitem a krytem nosu pro zaměřovací mechanismus.




Novinka představuje německý střední bombardér Ju 88 se dvěma podvěšenými torpédy. Jedná se o přebal stavebnice, kat.č. 48236 Ju 88A-4/Torp ke které ukrajinský výrobce přidal dvě sady obsahující torpédo na přepravním vozíku a figurky letištního personálu. Vše je zabaleno do standardní krabičky se samostatně řešeným obalem. Na jeho povrchu můžeme obdivovat krásně vyobrazenou malbu samotného letounu s torpédovým vozíkem a personálem na letištní ploše. Po otevření samostatné krabičky uvnitř nalezneme celkem 12 rámečků ze světle-šedé hmoty, jeden s transparentními díly rozdělených do tří PE sáčků, obtiskový aršík a tři manuály. Výlisky jsou z přiměřeně tvrdého plastu, čisté, bez otřepů, stopy po vyhazovačích jsou na místech kde moc modeláře nepotrápí a to na vnitřních stranách jednotlivých dílů. Klapky, křidélka, SOP a VOP lze ve stavebnici rozhýbat, takto se celé letadlo může krásně "oživít". Rytí na povrchu je příjemně jemné, jen některé krytky na hřbetu trupu bude zapotřebí prohloubit. Stavebnice obsahuje i kompletní ztvárnění zástavby obou motorů. Motory může modelář otevřít, ale bude zapotřebí doplnit potřebné rozvody z tenkých drátků různých průměrů. Kokpit je nadmíru dobře vybaven již v základu, ale zaslouží si doplnit o pásy pro všechny členy osádky od některého z výrobců doplňků. Přístrojovou desku můžeme vylepšit pomocí budíků umístěných na obtiskovém aršíku. Transparentní díly jsou krásně čiré a přiměřené tloušťky. Rámeček je zabalen samostatně do PE sáčku pro jeho lepší ochranu před případným poškozením. Manuál je vytištěn na 24 stranách ve formátu A4. Jednotlivé kroky modeláře provedou celou stavbou bez větších problémů. Díly, které nevyužijeme při stavbě výrobce zvýraznil červenou barvou. Součástí je i barevný rozcestník pro několik výrobců barev (ICM, Revell, Tamiya), který usnadní práci s hledáním potřebných odstínu. Obtisky mají krásný soutisk a tenký krycí lak, nalezneme mezi nimi i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr dal výrobce modeláři ze čtyř zajímavě zbarvených strojů:

1. Ju 88A-4/Torp, 8./KG 26, Grosseto, Italy, late 1942

2. Ju 88A-4/Torp, 1./KG 77, Italy , September 1943

3. Ju 88A-4/Torp, 7./KG 77, Orange-Karitat, Southern France, April 1944

4. Ju 88A-4/Torp, 3./KG 26, Bardufoss, Norway, February 1945

Náhled na krabičku a manuál:


Manuál:
















































Rámečky:


































1  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1735218574.9871 forum