Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 8234 / today visits: 8234

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
284) 08.04.2011-08:18  -  Jirka Brož    L - 159 Alca

ten slovosled, taky bych si to po sobě mohl občas přečíst

283) 08.04.2011-08:16  -  Jirka Brož    L - 159 Alca

2 po- protože podmínkou byl nový kanon na náboj 20x102mm podle mezinárodních předpisů STANAG a MIL.
   No a koneckonců, protože na Albatrosu bylo umístnění kanonu nebylo nikdy finálně vyřešeno, takže umožňovalo jen velmi omezený úhel zteče. Létání s kanonem prakticky neumožňovalo už efektivně nosit nějakou další výzbroj- byl pro L-39 moc těžký. Proto se do hotovosti stavěly Albatrosy vždy dva- jeden s nabitým kanonem a jeden s prázdným zásobníkem, ale se dvěmi raketovými bloky UB-16.

282) 08.04.2011-07:53  -  po    L - 159 Alca
Toreádori to možno nedomysleli.Ich Aviojety C 101 už taky maj niečo odmakané a spárky by sa im možno hodili.Spiace ALKY - jedine prestavať na dvojsice a z končiacich Albíkov ZA odlepiť zachovalé kanóny a prilepiť to zospodu na ne.Hádam by sa lepšie uplatnili s pevným laufom ako bez neho.Prípomínali by Albíky ZA a hádam by to zabralo niekde.Neponimaju doteraz, prečo nedostali ALKY pevný kanón pri kvalitnejšom motore.
281) 08.04.2011-00:03  -  xy    L - 159 Alca

Afričani mají nejradši Delfíny a Albatrosy. Proč je tu návštěva z Izraele?s51

280) 07.04.2011-15:32  -  badaxe    L - 159 Alca

Milý Martine, schválně kdy jsem se vyjadřoval k chorvatským dělům nebo k něčemu z bezpilotních letounů? Obávám se že si jen jako je u tebe celkem běžné vymýšlíš a meleš nesmysly. A pokud se ti něco nezdá zkus to reálně vyvrátit. Myslíš třeba že ALCY které stojí kdesi v hangárech a které armáda nepotřebuje a zřejmě potřebovat nebude nás nestojí přes 300 mega ročně? Tak schválně kolik stojí jejich "údržba", zkus si to zjistit, a zkus vysvětlit proč když je to (dle tebe) tak skvělé éro proč se nikdy žádné neprodalo? Jistě to bude skvělá spiklenecká teorie o tom "jak kdosi komusi cosi" co ses dověděl od kohosi :-) A jak je to s její využitelností jako bitevníku třeba v Evropě, nebo třeba i v tom Afghánu, tedy v prostorech kde protiletecká obrana je docela silná? A kolikpak že ta ALCA unese ve srovnání s jinými ve sví třídě a cenové hladině? No a myslíš že tam kde nehrozí obrana (tedy třeba v těch mezikmenových konfliktech v Africe si koupí spíš drahou a pro ně zbytečně složitou (ale samozřejmě vybavenou) ALCU nebo spíš koupí něco jednoduchého co se snadno servisuje a na honění nepřátel po buschi to stačí? Tak povyprávěj. A moje příspěvky jsou dlouhé právě kvůli takovým jako ty, ony se ve dlouhém dá snáz vysvětlit oč jde, takže to i méně duševně vybavený jedinec (někdy) pochopí. No ty zas to že já píšu dlouze kompenzuješ tím že sice nepíšeš o ničem ale zato často.
to Jirka Dominec, bohužel se docela obávám že sice používám expresivní výrazy, ale realita je v podstatě ještě horší, když si spočítám že ty ALCY stojí už několik let a jejich "údržba" stála dost přes miliardu, notně mi to připadá že se chováme jako někdo kdo si pořídil Favorita a teď si platí drahou garáž aby ho měl kde mít s tím že ho někdy prodá. Kolik že asi za ty ALCY můžeme dostat i za předpokladu že se povede prodat mašiny co řadu let stály? Na trhu je pokud vím dost nadbytek, na ALCA není zajištěn ve světě servis, což samozřejmě je také problém, mašina se už asi 8 let nedělá, takže i ND budou možná problém avioniku jsem už zmiňoval, ta omezuje kupce jen "na hodné" Takže jedině že si je znalec Martin koupí sám a pak je bez problému prodá, neb tím odpadnou různé lobbingy :-)  

279) 07.04.2011-10:40  -  Bob    L - 159 Alca

Odhalte nám tedy KULOVÉ, pane Decarli.

278) 07.04.2011-10:09  -  jirka dominec    L - 159 Alca

Martine, on badaxe přehání ("shit", "Chánov"), ale v zásadě má pravdu.

277) 07.04.2011-09:26  -  Martin Decarli    L - 159 Alca

Prosimtě badexe di už s tvejma výlevama něk .....neřeknu to slovo páč se známe- tj jediný duvod.

Dle tvých megačlánků kdy VSEMU ROZUMIS - od děl chorvatské výroby z předminuleho století po vývoj superajných bezpilotních letounů které neznají ještě ani technici z Area 51 si neznalý čtenář udelá názor že čte slova fakt fundovaného odborníka "přes fšechno". Jenže ono to jen tak působí, nedá se upřít tvá grafomanská schopnost- ale sorry VIS KULOVY poč se Alky neprodali, nazýváš je krámy ale myslím že těmi "krámy" trpíš ty....
s1

Nekdo ti to už musel říct, a možná si nečekal že ten "výlev" ti řekne nekdo z tvého okolí.

V tobě je tolik, tolik kyselý zapšklosti že popravdě nechápu jak s tím můžeš existovat.

Vím že s tvymi "odbornými" komentáři neskončíš, jen tě prosím o jedno - zkrat je

Přeci jenom ani prostor nad námi není nafukovací tak abys ho nezahltil

Zdraví MARTIN

276) 06.04.2011-21:10  -  badaxe    L - 159 Alca

Hezké je jak tu mnozí roní slzy nad koncem pár shitů které nás, doku byly v ČR stály jen další a další prostředky. Co se s letadly v reálu stalo z článku vůbec není jasné, novinářský šmok napsal "Španělé česká letadla rozebrali a uložili do hangárů" z toho není vůbec jasné jak to "rozebrali" vypadá, může to být cokoli od rozebrání do šroubku až třeba pro sejmutí křídel a zakonzervování (třeba to tak vyjde jako uskladnění líp než naše za víc jak 300 mega ročně), kdybych měl věřit autorovi bylo by uložení do hangáru spíš to zakonzervování, rozebrání do šroubku by bylo spíš do beden. Naštěstí mu nevěřím takže mohu doufat že ty krámy rozebrali na prvočinitele a teď španělští gitanos už pílí se získaným materiálem do nejbližší sběrny. A věřit se mu nedá už proto, že vypráví jak máme 47 nepotřebných letounů, jenže bylo přestavěno několi kusů na dvoumístné a k tomu pokud vím jsou využity vždy dva kusy, jeden z kterého to staví a druhý ze kterého se bere vybavení kabiny, takže reálně jich je o dost méně (to ale pisálkům nikdo asi neřekl že čás "skvělých" strojů jsou jen draky s motorem). A po pravdě celý článek má jen o málo lepší úroveň než bláboly v diskuzi pod ním (třeba i kulometu plamen a honění běženců). V reálu by bylo nejlepší převytečné stroje sešrotovat u nás (stačilo by je odstavit v dosahu třeba Chánova), to že by se je povedlo prodat je spíš sen těch kteří si myslí že blbost která byla neprodejná už před 8 lety se věkem stává prodejnější. Prostě prodat se ten krám nedá, na bitevník to má malou nosnost, chybí tomu ochrana, takže by se to uplatnilo tak někde v mezikmenové válce kdesi v Africe, ale tam si mohou na takové věci koupit tucet levnějších letadel, provozně to není nijak levné, takže ani na kondičnílety to není žádná výhra a samozřejmě ona vychvalovaná "vyspělá avionika" (mimochodem ta lety rozhodně na ceně nezískává) brání vývozu do řady zemí. Takže nad čím pláčete, zbyvili jsme se několika zbytečných nesmyslů, získli jsme jiný rovněž nevalné kvality, který možná půjde použít alespoň částečně, nakonec až se "slavný" dramatik zase urve, může v něm letět někam humanitárně bombardovat a zahynout hrdinskou smrtí.

275) 06.04.2011-16:41  -  Martin Decarli    L - 159 Alca

to máš recht Karle: to jen doufám že v tomto bordelu by snad bylo už za "hranicí"

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1713418562.2903 forum