Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 27593 / today visits: 27593 |
1. vývoj UL s dmychadlem je pro Jihlavan airplanes (Jihlavan je jiná firma s jiným výrobním programem)
2. vývoj dmychadla (a velkou část peněz) dělá ČVUT - na netu jsou fotky technologického vzorku na Buggyře
3. osobně a tuhle koncepci nevěřím a myslím, že komplikace konsrukce budou horší než zisk z dmychadla
FAA free rozhodně není. Jen se to platí jinak (méně viditelně a méně bolestivě).
Jinak mluvit o Evektoru jako o prototypové dílně je bez přesnějšího specifikování trochu mimo. Rozhodně počet vyrobených SLZ i "dospělých" letadel rodiny EV-97 je trochu výš než na prototypové úrvoni. Na druhou stranu je fakt, že větší letadla za prototypovou úroveň nedotáhli.
Let má na 410 myslím dost objednávek, tedy zatím dost na to aby uživil svých 1000 zaměstnanců. Podařilo se jim znovu dostat na ruský trh, objednávky jsou od soukromých firem, i od armády. Mimo to mají vlastní program inovací - 410 s "novým" motorem, a jako další krok snad program MOSTA což je zvýšení únavové životnosti a nové křídlo.
Evektor je prototypová dílna, reálně nemají kapacity pro sériovou výrobu. Dopadne to stejně jako VUT-100 Cobra . vyschnou peníze, skončí se program.
UL s dmychadlem je a vždycky bude záležitost pro pár fanoušků, obchodně vždy vyhrává dobře udělaná klasika. Takže nevím proč bychom měli platit nějaké konstrukční cvičení které potom nikomu práci nepřinese.
A ohledně EASY - ono to není tak zlé, jen se v tom člověk musí naučit chodit. Ale free jako v Americe to tady nikdy nebude, bohužel....
No nevím ... Let po letecho opět vyrábí ... spíš mu chyběli lidi co to ještě umí ... to že je to stará L-410 by zase tak vadit nemělo ne? - když to zákazníci kupujou.
Marku, podle toho, co tady píšou, Evektor nemá na certifikaci a (podle mě) Let nemá co vyrábět. Tak proto. Jinak samozřejmě evektoru nebráním v tom, aby to vyráběl sám.
To jako že Citroen udělá nové auto a pak ho dá do výroby do Mladé Boleslavi? Byť jsou na jednom letišti, jsou Evektor i AI na sobě nezávislé firmy.
Proč by Let neměl vyrábět EV 55? L-410 mi nepřipadá perspektivní.
Tomáši a proč by to měla být blbost ten UL?
To právě až tak moc ne, takže si na sebe musí vydělat - proto to horentní poplatky..., říkejme zde mezi námi raději "výpalné"...
EASA a celá EU nas stojí takový peníze....a my si jako stádečko myslíme - dostáveme granty na cyklostezku, na támdleto, ale kdyby tak nekdo spočítal plusy a minusy našeho "výhodného" členství asi bysme se divili.
Jinak to že EASA má snad v nějakých "stanovách" drcení letání v Evropě to už dnes ví každej kdo se s ní do styku dostal....a přitom je to banda uředníků placená ze společný kasy...tedy i naší
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|