Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 52097 / today visits: 52097 |
Nedělal bych z lepičů letadýlek hlupáky a L 159 se můžou hodit při výcviku jako terče, pokud je z beden někdo vybalí.
Dobře, ale ten obsahuje co? Tyhle věci umí rozklíčovat jen ti, co se kolem toho pohybují, natož všeználkové z TV novin, a už vůbec ne zdejší kecálkové. Ono překopírovat odkaz z Novinek a hned přihodit blicí smajlíky sice může dotyčným dát pocit chytráctví, ale ono to chce o věcech přemýšlet a kdo se soudný, tak si sice názor udělá, ale přitom ví, že mu chybí znalost spousty souvislostí.
Casa má závady, ve vládě jsou zloději, to vše je pravda, ale taky je pravda, že se nepodařilo prodat ven jedinou L-159. A Španělé nemůžou být úplný pitomci, aby s nimi neměli nějaký záměr, takže pokud díky Casám budou někde lítat L-159, je to obrovské plus, Casy nám snad dají dohromady a určitě to nebudou špatný letouny.
No tak píše se oficiálně, že je domluvenej servis za další miliardu takže dohromady cca 4,5 mld.
Ksyž se vyráběla L-39, začalo se předsérieovými letouny, které prošly zkouškami v Košicích. Když se začaslo s L-159, žádná předserie se neudělala aa Alcy šly po vývoji rovnou do výroby. Nebyly prověřené provozem, nefungovalal avionika, a už si nezpomínám jak na tom byl Plamen.
Ale nechápu, jak to souvisí s refundací za závady na Case.
Co se týká těch ND zdarma, nevím, kdo tu kdy viděl reálnou smlouvu o údržbě od výrobce, já jednu ano, a pořizovací cena letounu je jen částí a ani třeba nepříliš velkou toho, co to potom všechno v provozu v rámci údržby stojí.
Nehájím vady na Case a nechci to soudit, protože u toho v provozu nejsem. Ale některé zdejší myšlenkové pochody, založené na zprávách TV Noha, jsou trochu mimo mísu.
Za tu cenu by měly být vráceny všechny L-159 kdyby se přestavěly všechny na dvousicy, tak už je někdo koupil .... třeba CLV ,,,IMHO kde že to spadl další L-39 kvůli motoru???
To brum:Jestli byly pri zavadeni 159 tech.problemy,tak se to da pochopit,protoze to bylo nove ero a nase letectvo bylo launch customer pro Aero.Neda se to pochopit v pripade Casy,ktera uz davno lita a nase
letectvo neni prvni zakaznik.Vam prijde normalni zaplatit eroplany a potom je drzet na zemi?O 159 nevim
nic,ale je mi jasne,je diky nepodarene 159,ktera je dobra na vsechno a zaroven na nic,mame i nevhodne
dopravni letadla.Kolikrat melo nase letecvo uzemnene celou flotilu An-26?
Jestli nám vrátěj tu,kterou stihli při pokusu o sestykování poškodit ,tak to levný nebude.
Kdo asi ?
Docela by mě zajímalo, kdo zaplatí znovuuschopnění spárky do letuschopného stavu.....
To brum - ehm, Martin to řekl téměř dobře, problémem L-159 je to kolik jcsme si jich objednali a za jakou cenu. V normálních podmínkách by vůbec nevznikla.
Španělé se zavázali odebrat 5 ks, z toho 2 spárky.
Celá causa CASA je neuvěřitelný podvod a je vidět, že Kalousek Vondru už zpracoval, aby mu nekazil kšefty. Asi prot utichlo PromoPro
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|