Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 160321 / today visits: 160321 |
S tím čumákem Pešky si dělají prdel ?!
My jsme muzeem profrčeli během pár minut, děti už byly utahané.
U Pešky - posoudit rekonstrukci moc neumím, mě přišel divný spodek čumáku. Také by bylo dobré, aby byla peška cílově v původní kamufláži a chápu, že nemá cenu ji stříkat nyní, dokud není éro pohromadě.
Osobně jsem hlavně rád, že se dostávají pod středu Sučka a Migy. Už aby tam byly i hrábě.
Pár fotek:
http://argonaut.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=16&Itemid=16
To je rekonstrukce přídě Pe-2 , která sloužila ke zkouškám překonání zvukové bariéry.
To máte pravdu, je to zpíchnuté horkou jehlou, ale hlavně příšerným způsobem a neumím si představit rekonstrukci rekonstrukce?? To znamená začít znovu, protože jinak to prostě nejde. A za nemalé peníze, kterou za toto VHÚ jistě zaplatilo by snad bylo reálné vyrobit repliky originál pedálů. Takhle se LM Kbely dostává na úroveň sbírky pana Tarantika, který také doplnuje chybějící časti z jiných typů. On ovšem má omezené možnosti a není státní institucí.
Takže nemůžeme být rádi za to, co máme, protože je to zkrátka hrůza. Pro Vás co toto obhajujete doporučuji najít si na internetu fotografie přídě Pe-2 z norského muzea v Bodo. To je rekonstrukce, my máme parodii a pěknou ostudu!!
Tak to torzo Pe-2 a Trenér jsou skutečně odporné - ten Trenér mi přijde podobně příšerný jako rádoby válěčný Jak C-11.s9s9s9
Buďme rádi, co máme!
No nevím, přijde mi to spíchlé horkou jehlou aby bylo co vystavit. Myslím, že v konečné fázi rekonstrukce letadla ten čumák dostane definitivní tvar. A že má pedály z BrYgadýra? Tak zkuste sehnat originály.
Tady jsou tři fotky.....
Jak už zde bylo napsáno, prostory Staré Aerovky jsou nádherné a některá letadla se dostala pod střechu. Tím ale pozitiva končí. Expozice v hangáru V připomíná pohádku o tom jak pejsek s kočičkou pekly dort. Jednak se do tohoto nádherného prostoru proudové stroje vůbec nehodí, byla by zde exkluzívní expozice letadel z poválečné éry až po začátek 60tých let, která se také mohla na letišti v Letňanech reálně potkat a opravdu je nelogické při konceptu muzea, který je tvořen chronologicky tuto jednu halu zcela vytrhnout z kontextu.
A k tolik prezentovanému Petljakovu lze bez nadsázky použít citát jednoho českého velikána:"Po fázi očekávání přichází fáze zklamání". Tato parodie na renovaci letadla je skutečně ostudou.Dílenské zpracování je příšerné, tvarová věrnost naprosto mimo realitu a třešničkou na pomyslném dortu jsou pedály z Brygadýra. Takhle se nedělají ani repliky, natož renovace světového unikátu. Bylo lepší ho zakonzervovat v původním stavu, než ho takhle zničit. A Jendo, není to o dlouholetém pobytu ve vodě, ten tomu evidentně uškodil nejméně, ale o naprostém šlendriánství.
Jsem zvědav, jak se k tomu postaví VHÚ, protože to určitě nestálo málo peněz.
Navstivil jsem Muzeum. Nove hangary ve Stare Aerovce jsou nadherne a krasne. Kompletny Aerovka je krasna, velka pochvala. Potesilo ze jsem se mohl podivat na trup Aero C-3B a krasne prototipy L-29 a L-39, a Mig-29 v hale D. A to ze Su-7, Su-22 a Mig-23BN jsou pod strechou. To co mi se ne libi je koncepce. Pro bezneho navstevnika je lepse bylo kdyz je kazdy hangar byl pro jedno obdobi, nez "michana koncepce" kdyz v jednem jsou "bombarderove", v jinem "nektera letadla znacke Aero" apod. Zvlast mi se ne libi ze je prvny stary dreveny hangar v Aerovce venovan vetsinou prudovim prototypum, nepatre mi tam... Ale OK, je to start pro Aerovku jako soucast Muzeumu, a dobre je ze dalsy letadla budu pod strechou.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|