Válka do 31.12.19 Plastic Planet do 31.12.2019 malý
Fit test Special Hobby malý
IPMS NYMBURK forum
forum
Hlavní stránka IPMS Nymburk  |  Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů IPMS NYMBURK  |  Fit test / Stavba.  |  Nový editor  |  Nápověda
IPMS Nymburk home page  |  Topics  |  Start new topic  |  IPMS NYMBURK members model gallery  |  Kit fit test / kit build.                  
 


Special Hobby velký

denní zobrazení: 2369 / today visits: 2369

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
72) 27.06.2019-15:40  -  Štefan Prochazka    Air Race - M.Šonka

Dobře jsi to napsal Thude, souhlasím. Taky jsem RBAR nesledoval, protože jsem ze staré školy  a mám rád leteckou akrobacii v pravém slova smyslu. A tak, jak nás reprezentovali pánové Tuček, Jirmus, Stahalík nebo SkyBox na Z-50, bylo radost pohledět a sledovat. Naopak jsem se divil, jak taková hloupost "honění se" mezi pylony mohla tak dlouzho vydržet. Přece jen už nejsou třicátá léta minulého století...


ŠP

71) 25.06.2019-14:34  -  Mgr. Thud    Air Race - M.Šonka

Ty závody končí protože to mělo malou sledovanost, jak na místě (lístky prý stály docela dost) tak v televizi. Já vím že jsem to někde na kabelovce měl, ale nepustil jsem si to ani na okamžik - a to mám letadla rád - jen mi prostě letecká akrobacie na nebojových mašinách absolutně nic neříká....  a když to Red Bullu nenese, tak proč by to měl podporovat ? Jestli se nepletu svou letku "warbirdů" kde jsou takové skvostné kousky jako P-38, Corsair nebo Catalina a Mitchell, bude podporovat dál... Nikdo v soukromém podnikání nebude podporovat nevýdělečnou a necharitativní činnost, tohle dělají leda tak státy - a pak se diví kam se poděly peníze z rozpočtu...


 


 

70) 25.06.2019-13:43  -  vyhlídka na věčnost    Air Race - M.Šonka

Je to soukromý podnik...takže když se složíte ze svého...

69) 24.06.2019-20:20  -  Knippl    Air Race - M.Šonka

Patice za zachování Red bull race...

68) 09.03.2014-10:03  -  :-)    Air Race - M.Šonka

2  Vici: bohužel jseš vedle, tvůj příbuzný nejsem a tak na tento titul pomýšlet nemohu!  ale díky za zájem

67) 08.03.2014-21:43  -  RichardP    Air Race - M.Šonka

Mám dojem, že v těch záběrech do kokpitu byl tehdejší major Šána, ale to už byl tehdy doyen vrtulníkářů... Kdo mu seděl vpravo, nevím...

66) 08.03.2014-20:45  -  Erlenberg    Air Race - M.Šonka

Když už tady jsou vrtulnikáři...není tady někdo, kdo se podílel na natáčení náborového filmu copak je to za vojáka? Myšleno vrtulníky...ale klidně i ostatní...

65) 08.03.2014-19:51  -  Sepp    Air Race - M.Šonka

Tahle situace není úplně jednoduchá. Martina znám od vidění asi deset let, dříve jsme se setkávali jako závodníci na soutěžích, dnes jako display piloti na leteckých dnech. Nijak zvlášť se neznáme, jednu věc k němu musím říct - rozhodně se o něm nedá mluvit jako o vyčůránkovi nebo egoistovi, naopak vždycky na mě působil až nečekaně skromně. To vyniklo zejména v prostředí, které na egoismu stojí (=piloti).


Ten kluk létáním žije a je jeden z mála pilotů větších eroplánů, pro které je "malé létaní" něčím víc, než stupněm na cestě vzhůru. Naprosto si dovedu představit dilema, které řešil, a svým způsobem past, do které se sám dostal. V určitém okamžiku člověk na cestě všeobecným letectvím narazí na moment, kdy se neposune dál bez toho, aby do toho napumpoval obrovské peníze. Pro něj jako pro vojenského pilota tím momentem musel být kontrakt s někým externím, jako je RedBull. Jako voják neměl jiné možnosti, ostatně dnes se soutěžní piloti a majitelé veteránů či akrobatických speciálů rekrutují téměř výhradně ze dvou skupin - byznysmani a dopravní piloti, pokud pomineme syny bohatých tatínků. Jinak to bohužel prostě nejde, stát nedá ani korunu a když, tak naprosto výjimečně a dotyčný v tom musí umět chodit.


Ano, lze říct, že už v ten moment se měl rozhodnout - armáda nebo show. Jenže kdo byl někdy srdcař a kdo se do podobné pozice dostal, zjistí, jak je to těžké a jak dlouho člověk věří tomu a snaží se nějak proklouznout, aby zvládl obojí. Ano, je to asi chyba, ale nelze to nikomu mít za zlé.


Asi bude lepší se zdržet odsuzujícich komentářů, a to na obě strany. Nicméně naprosto souhlasím s tím, co napsal RichardP, a to že daleko větší ekonomické ztráty mělo letectvo na odchodech čerstvě vycvičených lidí k civilním provozovatelům (dneska už se tak skoro neděje, ale před deseti lety to byly poměrně velké počty). A nad tím a nad příčinami se nikdo z "daňových poplatníků" moc nepozastavuje. A jestli Šonka způsobil nějaké personální potíže v Čáslavi, jestli tam někomu způsobil problémy či příkoří, ať si to tam řeší sami, ale rozměry tohohle fóra to přesahuje.


A ještě bych k tomu dodal jednu malou doušku. Každá letecká generace potřebuje mít nějaký "idol", ani ne tak pro sebe samotné (to si totiž každý myslíme sami o sobě, že jím jsme), ale pro laickou a poloodbornou veřejnost. Svého času to byli lidé jako František Malkovský, František Novák, nebo v pozdější době Petr Jirmus či Venca Vašek. Martin Stáhalík se naneštěstí příliš brzy zabil. Naše generace je bohužel v tomhle osobnostním směru dost vyčpělá a v poslední době to byl pouze Martin Šonka, který potřebné atributy splňoval. Proto by asi nebylo od věci používat i trochu jiný pohled, než čistě ve vztahu zaměstnavatel - zaměstnanec a argumenty jako "vyhozené miliony" zvláště tam, kde protékají miliardy z nichž stamilióny končí lumpům v kapsách (=přerozdělování státních peněz, tedy i armáda).


Jinak samozřejmě souhlasím s názorem "mlčeti zlato" a Martin si ty vysvětlující komentáře mohl odpustit či to gentlemansky přejít vysvětlujíc odchod z armády časovým vytížením, chápu ovšem, že to emocionálně i profesně muselo být dost těžké.

64) 08.03.2014-19:11  -  RichardP    Air Race - M.Šonka

Petr2: ne, žádnou hračku mi nesebrali (aspoň o tom nevím). M8š pravdu, v armádě jsem skončil v roce 1996 po dvou misích v UNPROFOR. Spousta věcí se změnila, mám stále u vrtulníkářů pár posledních "spolubojovníků" z počátku devadesátých let, takže sem tam něco zaslechnu... V "kauze Šonka" mám prostě dojem, že se to mohlo vyřešit jinak, třeba tím, jak tady někdo psal, že by se vrátil na L-159/39 a odevzdával své umění dalším generacím pilotů jako instruktor - a byl by tudíž ještě užitečný. Já jsem prostě od přírody typ, který řeší věci raději dohodou, hledáním řešení, co vyhovuje oběma stranám, než ultimativně. Nic víc v tom nehledej...


 


Matesaax: Žádná kritika pana Hromka tady není, napsal jsem toliko, že ho neznám (tudíž ho nemůžu nijak hodnotit). Jen by mě prostě zajímalo, jestli by to za Lančiho dopadlo jinak. Ale to je akademická debata. Věci jsou, tak jak jsou, my bysme se kvůi nim asi neměli zbytečně hádat. Můj názor prostě je, že ztratily obě strany a to není dobrý deal...

63) 08.03.2014-12:48  -  jenda    Air Race - M.Šonka
Nemýlím-li se, tak např. pilotům Formule 1 zaměstnavatel "kecá" i do toho, jaké činnosti mohou vykonávat ve svém volném čase (aby neskončili jako jistý Michael S.).
1  2  3  4  5  6  7  8  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra IPMS NYMBURK
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje administrátor. Administrátor si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby či administrátora je možno podávat výhradně e-mailem na ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Propagace výdělečných obchodních činností je komerčním subjektům zabývajícím se výrobou či distribucí výrobků pro plastikové modeláře, které nemají vyvěšený reklamní banner, povolena pouze uvedením obecné informace případně vložením odkazu na jejich hlavní webovou stránku. Příspěvky obsahující seznamy zboží, nebo odkazy na ně, budou považovány za neplacenou reklamu a budou odstraněny.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Informace o poskytování reklamy na diskusním fóru lze vyžádat e-mailem na adrese ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Provozovatel serveru nemůže ovlivnit obsah příspěvků. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat, v krajním případě zamezit přístup.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.

IPMS NYMBURK, z.s. IČ 22873171



1573786779.9135 forum

Reklama: Hračky