Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 140979 / today visits: 140979 |
Tak potom nechápu naco sou třeba Thunderbirds, proč je vlastně americká armáda sestavila a provozuje..:-))
Proboha živého... já nechápu k čemu by potřebovala naše armáda, respektive letectvo reklamu.. Pro nábor asi těžko, zájemců o pilotní směr je jako smetí. A mezi námi, RBAR zajímá tak max 5% lidí.. Navíc, to že umí M. Šonka jakž takž kličkovat s letadlem slalom vůbec neznamená, že byl kvalitní voj. pilot.
Hoši a co třeba Petr Kopfstein v kategorii Challenger? Neuniká vám?
Pane Decarli, občas neškodí opláchnout si přirození vlažnou vodou, pomáhá to! Zvláště u pročítání tohoto fora
to JIMAT: Já se ti omlouvám-neměl sem to vubec rozviřovat....dnes opravdu neni doba na národní hrdost, na to bejt pyšnej že nekdo neco mimořádného dokázal
-končim....
JIMAT: já bych to tak tragicky neviděl. Holt došlo k výměně názorů, od toho snad diskuzní fórum je, nebo ne?
Já myslím,že hlavní problém bylo to přeškolení na Gripen..myslím,že pokud by Martin létal L-159 či L-39,tak by nebyl takový problém,ale prostě Gripenů je málo a pilotů na nich taky,takže opravdu nelze,aby jeden pilot si bral každou chvíli volno.Vše je asi o dohodě nicméně s takovou mašinerií jako je armáda se těžko bojuje.
Koukám,že se to tady stalo opět semeništěm úplně zbytečných názorů.Já jsem jen chtěl včerá upozornit na ten závod v Rakousku a potom uvést dobrou zprávu o M.Šonkovi,ale opět se tady sešla grupa všech možných a nemožných blábolů!Jen mne mrzí,že se tomu tady věnují i renomovaní kolegové z oblasti voj.letectva nebo modelařiny.
Omlouvám se a příště raději nic takového sem dávat nebudu.s40
Já si myslím, že se nyní na hrdiny nehraje a propouští se i jiné hvězdy svých profesí a to všíchni nemají zajištění jako u Red Bull. Zkuste navrhnout rozšíření Dukly na Dukla Red Bull Team předpisům, nařízením nebo zákonům byť podivným by bylo vyhověno, AČR by měla tu reklamu, pilot by splnil závazky obou stran, publikum by si přišlo taky na své. Pro větší adrenalin by se mohlo lítat v Českém ráji nebo v Temelíně, jakmile dostavíme dalších deset komínů. Jinak Martinovi a celému týmu gratuluji, posouvá se výš. Stejně to platí o dalším Martinovi, Prokopovi v automobilových soutěžích. Martinům
Martin Decarli- mohl bych souhlasit jen v případě, že na jeho letadle by bylo velké logo AČR jako sponzora(ano sponzora, protože jej vycvičila, platila by jej během závodů průměrnou gáží a tolerovala by jeho mimořádná cesty mimo ČR). Pak by to byla propagace AČR.
Představ si, že by jej zařadili na misi na Island či Estonska a on by řekl, že nemůže a že má závazky v RBAR. Jsem si jist, že v tom okamžiku by si balil věci a měl by podepsané propuštění z AČR. Když mám tak závažné zaměstnání, nemůžu sedět na dvou židlích.
Pro mne je to jednou dané, jako pilot či jako voják musíš být k mání kdykoliv, ne jak se tobě zrovna hodí. Ví to všichni kluci u nás u BRN, proč by měl být Martin vyjímka?
Můžeš si říkat o tom, jak jsi u vás v aeroklubu přesvědčoval lidi co chceš, já mám v tom jistotu. Jako voják si nemohu dělat co chci, mám závazky. No ostatně, ono to platí dnes vlastně i pro všechny posty na úrovni středního a vyššího managementu rovněž. Jsi firmě k dispozici 24 hodin denně, pokud ne, sbohem pane, na váš post se tlačí desítka dalších.
To M. Decarli: Já zas nechápu Vaši zaslepenost.
Představte si, že máte deset (třeba) IT specialistů, kteří mají práce až nad hlavu. Tak pod příslibem práce pro vaši firmu a za těžké prachy vyškolíte dalšího. Ale on vám nakonec zdrhne a vy zůstanete tam, kde jste byli a ostatním se neulevilo. A to jste mohl vyškolit úplně někoho jiného, který by neměl zaječí úmysl. (piloti 212.letky)
Máte pravdu. Problém je na straně Armády. Ale jen v tom, že si takového člověka neposjistila pořádnou smlouvou. Dáme školení, budeš pro nás pracovat. Nezůstaneš, zaplatíš kompletní školení.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|