Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 107694 / today visits: 107694 |
to Petr : ano, co píšeš je pravda, byla dohoda, Martin se zadlužil, armáda tu "dohodu" změnila....
Nepotřebuji se vydejchávat Petře-navázal jsem na dřívejší vlákno jak to jen z těch přispěvků čišelo-bylo mi nanic
Jinak vice jsem napsal asi ve stejně době cos psal ty přispěvek
........nejak prostě nechápu že sem tady jediný kdo nechápe že taková reklama se MUSI ve "firmě" udržet
s7
To PetrB: Jen bych trochu poopravil pasáž o Armádě. Ten, kdo nepřistoupil na původne předjednany model nebyla Armáda, ale Martin. A myslím, že kompromis nebyl na místě. Ale to už na modelforu bylo několikrát řešené.
Každopádně bedna je úspěch a velká gratulace.
Jirko v tmhle mám naprosto odlišný názor.
Kdyby měla nejaká "firma" možnost takové reklamy - která se dá těžko s nečim porovnat, tak mu prostě udelá "speciální režim" - vem si že ve všech mediích kam se RBAR přenáši představují pilota. A ted všade ohlásí že tenhle Pan Pilot zároven létá (já vim že už to tak neni) Gripena v armádě Czech Air Force
U nás ne-tady se zas jen prostě závidelo a krásně zaobalilo do vyjádření armády-musí si vybrat, a on si vybral
hele Jirko myslím že mám dost přátel mezi fligrama , technikama, at už který v armádě litaji nebo litali, pracují, nebo pracovali
Ti co už v letectvu nepracují mají bud kladný vztah i záporný k našemu letectvu....
ale se všema Jirko se všema sme se shodli na jedné veci - že to jedna z největšich kokotin velení našeho letectva v poslední době...
Ale handrkovat se kuli tomu nebudem ne ?
(mě štve že to poku...ý renomé zase mohlo povyrust-bohužel, naše velení radši vyřadí MI24 a koupí "vajička" MH6, a plno dalších kokotin-ale to by bylo na dlouhou diskusi a to sem nepatří)
PetrB to co píšeš je pravda já ten rozhovor taky četl nebo někde slyšel že si musí vybrat buď armáda nebo sport
To M.Decarli: vydychejte se zez zacnete psat a pak si to jeste jednou prectete...krome jednoho debilniho prispevku na zacatku tu Martina jen chvali. Nezaznamenal jsem tady nic hanliveho, ani v kontextu diskuse k jeho odchodu z armady...maximalne suche konstatovani, v kterem nebyl jakykoliv naznak utoku, neucty nebo napadani....ten prisel az z Vaseho prispevku.
Add Martinovo pusobeni/nepusobeni v armade:
nekde jsem s nim tusim cetl rozhovor, kde to trochu vysvetloval....pokud si to pamatuju dobre, tak puvodni dohoda s armadou byla takova, ze ucast na zavodech bude mit v ramci dovolene a snad tam mel byt nejaky ten tyden neplacene volno (ale to si uz moc nepamatuju).
V souvislosti s tim, Martin (nebo jeho tym, to je fuk) podespali smlouvu, koupili letadlo a zapsali se do souteze.
Nasledne se ale Martin finalne nedohodl s armadou (resp. armada nepristoupila na puvodne predjednany model) a Martin si musel vybrat. Vzhledem k tomu, kolik uz bylo do ucasti na RBR nacpano penez (treba letadlo) a jake mel uz v RBR zavazky, rozhodl se tak jak se roshodl a podle toho, co psal ho to asi se..re az doted (ale chapu ho....nevim kde by mel vzit prachy na zplaceni dluhu plynoucich z nedodrzeni zavazku plynoucich s podepsanym kontraktem na RBR, koupenym letadlem atd.)
Hledisko armady je take pochopitelne...viz komentar Jirky Broze. Vycvik pilota Gripenu je sakra draha sranda...necvici 10 pilotu jen tak do zasoby, takze casta nepritomnost z Martina asi taky hrala roli v rozhodovani. Da se najit urcite hodne argumentu pro i proti. (i kdyz argument, ze nekdo ve svem volnem case vydelava dalsi penize je pekna blbost...to se mmj. deje v armade naprosto bezne :-D...minimalne neoficialne)
Verim se dal najit kompromis...bohuzel v danem okamziku ti kdo o tom rozhodovali se rozhodli jinak. Je to skoda pro obe strany, ale stalo se. Co psal Martin, zadna zast mezi nim a armadou neni...nechapu proc by teda mela byt tady.
Naprostý souhlas pane Brož.
Martin Decarli- ale on již Gripeny nelétá a podle všeho už ani létat nebude, protože si vybral jako způsob obživy sport. Každá jiná armáda by takového pilota rovněž postavila před otázku- vyber si- buď plně sloužit v armádě, nebo jinak je nám líto. Bohužel investice do stíhacího pilota je hodně drahá záležitost a mít jej na seznamu jen proto, že létá za nějaký soukromý tým mi nepříjde zrovna košér vůdči ostatním z jednotky. Zkus říci například svému zaměstnavateli, že od zítra pracuji pro konkurenci, ale za rok se vrátím.
Viděl jsem jej v Rovenji- letá dobře, ale je ještě "mladý a zbrklý" a proto je často penalizován. Myslím si, že se ale může vypracovat. Talent na to má.
Tj sice pravda Karle,
ale Martin udelal bednu, celkové 8místo je parádní , a Kopstein vyhrál Challenger cup....
Užasné výsledky ale českej "leteckej fanda z IPMS" tohle přejde a nebo bude remcat - to se jen tak nedá pochopit........
(radši budou kritizovat stavebnice všech čs. výrobců a nebudou řikat - vyšel hezkej kit, ale hledaj chyby, a sou štastný že ty chyby našly!)
Život je mnohem pestřejší a není omezený jen poloměrem výkrutu …
Zajímavý je že jinde to jde-myslím v jiných armádách, a ku...a si považujou těchto pliotů..Je jasný že RBAR neni prace do dochodu, ale po tu dobu jim delaj "soukromý plán" ... prostě tuhle špičku si hýčkaj, ne, to zas to zas...ý zavistivý čacháčství který tady plati v uplně každým oboru!!!
Rek sem nedávno klukům na jednom našem letištátku když byla řeč o tomto foru že už sem přispívat NEBUDU. Pouze když budu shánět modýlek apod.
Ale tohle mi nedá - s...e mě to fakt s...e že místo abyste se vy fandové lítáni Martina zastali, tak zas jen flušete!
Abyste řekli - budme hrdý že zas máme někoho ve svetový špičce, někoho kdo zároven lítá Gripeny, a eště super boduje v nejprestižnějším podniku letectví.... Ne, vy ble...e že ho armáda vyškolila a on se ted trhnul, že na 2 židlich se sedět nedá, ....
to fak nemá cenu... jen doufám že tyhle názory nemá většina čs fandů eroplánů-to by bylo hodně smutný
s7
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|