Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka Fit test
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 150719 / today visits: 150719

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
92) 03.12.2013-17:27  -  Curila Plenkovic    L 159 USA

To fiskus: Ono to neni az tak docela presne. Ale zacal bych jeste trochu jinde a k tomuhle se dostanu.. Nejdriv ale predem omluva za pripadne chyby, pisu to na tabletu a to mi moc nejde..


Skoro nikdo tady nemel spickove vyrobky, tedy co se automotivu a i letadel tyce. Ale vsechno je v lidech a tedy i v investorech ponevadz za tim jsou taky lidi. Prvni chyba byla nesmyslna privatizace kuponama. A to u velkych skoro klicovych podniku. Nekde vedeni jeste melo jakz takz rozum, nekde ho uplne ztratili. dat Rekneme 10% na kuponovku OK, ale byly tady i 90tinprocentni exoti. Skodovka se nastesti povedla, povedla se i Karosa nastesti. Kdyby MB nejak nezainteresoval tehdejsiho reditele Avia, byla by i Avia v pohode.. Liaz by mel sanci kdyby si udrzel podil na rvhp trzich, ale to nikdo tam nechtel slyset. Nakonec MB provedl trochu levou a tehdejsi vedeninto sezralo i s navijakem a pak uz jen prisel napoleon a gigantoman ze z plzne a bylo hotovo. Tatra si pos... kuponovkou. Pak sice temer vyhrala vyber na auta pro Marines, ale kdyz jim americky soudruzi rekli automat a us motor tak je tehdy poslali do pr... ze tatra je tatra.. Vyhral to steyer s nekym z USA. Pak sice udelali Liwu, to dostali trochu rozum, ale to uz zacalo byt pozde... Soudruzi z usa to na dalku fakt nemohli ukocirovat..


Domnivam se ze stejna sance byla u leteckyho prumyslu.. Nejake vyrobky byly, ale proste neprisel ten spravny spolumajitel.. Nemam info o Aeru, ale domnivam se ze Boeing kupoval podil za dost levno s predpoklady ze:


- CSA nakoupi Boeingy - stalo se


- ze CZAF nakoupi westernizovane L 159 - stalo se


Tehdy vladl pocit ze CR bude takovym tahounem a vzorem pro Visegrad, ze se jim vlastne otevre trh pro cely tento region, samotne cechy jsou nezajimave.. Tedy ze vyfouknou Airbusu miňimalne 4 narodni aerolinky, ze si nekdo, kdo je zvykly na L 39 dokoupi i 159.. Tak do toho Boeing sel a dost bych se divil, kdyby na B 737 a na L159 tady v CR svoji investici do Aera nemel zpatky.. Ale jak jsem jiz predeslal, je to jen moje domnenka, cisly ji podlozenou nemam.. A uprime zajimalo by me, na kolik je muj odhad spravny..Tak asi tak..

91) 02.12.2013-14:14  -  signalista    L 159 USA

Projekt L-160 už byl kdysi přeci pokus o vylepšený Brigadýr (křídlo a OP s plechovým potahem, místo "V" vzpěr jen jednoduché).

Je to sice už dávno a vznikl jen jeden prototyp, ale stejně by to s takovým označením nového projektu nebylo moc košer, i když chápu, že z PR hlediska to vizuelně vypadá mnohem lépe než třeba jako takové "šílené numero" 259

90) 02.12.2013-14:13  -  Ladik    L 159 USA

Sem netušil, že rozpoutám takovou debatu :-). Nicméně jedno info sem dám a to až z nejvyšší míst z velké země. Stěhování výroby L-140 je nereálné..

89) 02.12.2013-14:07  -  fiškus    L 159 USA

Pro Curilu Plenkovice: Ještě se vrátím k tvému příspěvku, jak na nás všichni chtějí jen vydělat. Nevím jak si ty konkretně představuješ pomoc od investora, ale je vcelku logické, že když chci někomu finančně pomáhat tak předpokládám, že ta investice bude mít nějaký smysl. Jinak bych ty peníze rovnou mohl vyhodit oknem. To znamená, že si nejdříve zjistím jestli je nějaká naděje, že moje investice může danému potápějícímu se podniku pomoci dostat se tzv. nad hladinu. Pokud se to podaří a podnik se dostane pomocí mých peněz, zkušeností atd. do zisku, tak mám já zaručenu, v případě třetinového podílu ve firmě, třetinu zisku a původní majitel dvě třetiny, tedy dvojnásobek. Časem se třeba původní majitel může se mnou dohodnout, že tu mou třetinu odkoupí zpět a bude znovu jediným vlastníkem podniku. To je celé kouzlo této pomoci. Samozřejmě existuje spouta dalších možností jak investice může dopadnout, třeba tak, že budeme mít nakonec oba holé zadky, ale to už patří k riziku podnikání.

88) 02.12.2013-11:50  -  39MS    L 159 USA

Docela vtipná zpráva: zrovna jsem náhodou mluvil s pracovníkem Aero Vodochody a zeptal se na zde zminovaný letoun L160.


Prý jediné kde o tomto stroji neco slyšel bylo v té tiskové zprávě...................

87) 02.12.2013-11:12  -  fiškus    L 159 USA

Dobrý nápad, prototaké  říkám, že si ještě chytřejší!

86) 02.12.2013-10:53  -  OK-MPT    L 159 USA
to Fíškus: Datum a čas?
85) 02.12.2013-10:45  -  fiškus    L 159 USA

Pro OK-MPT: Pro ještě chytřejšího dotaz: Jak bys v ten daný moment ten odstavec označil ty?

84) 02.12.2013-10:14  -  OK-MPT    L 159 USA
to jeep: To nic, jeden z nejchytřejších neví, že se "čísla odstavců" mění každým dalším příspěvkem...

A co se týká toho rakouského Blaníka, podle zdroje od výrobce, měl za sebou pestrou akrobatickou historii, dokumentace byla vedena dost nepořádně a chyběly mu předepsané prohlídky, takže rakouská strana s výsledky šetření moc nepospíchala. Takže ať už to byl záměr nebo ne, dostalo se do našich aeroklubů dost hadráků i starších laminátů a tím se v Německu trochu uvolnil trh pro nové dvojsedadlovky. Blaník, i když má díky prohlídkám poměrně drahý provoz, je pro základní výcvik svým způsobem nenahraditelný. Dělat přelet nebo orienťák na Berchfalke nebo Ka-6, nebo naopak první skoky nebo sólo na Duo Discus nebo Janus není to pravé. Takže snad už se nám Blaníčky na příští sezónu vrátí...
83) 02.12.2013-09:15  -  jeep    L 159 USA

Takže to nesouvilo s mým dotázkem na L 160


s1

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714826586.8248 forum