Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 162788 / today visits: 162788 |
jeep: o těch Blaníkách, kde jsou detaily?
L-610 byl zřejmě konkurenceschopný jen na sovětském trhu. Ten zaniknul.
Ohledně Aera - souhalsím s Markem aj. Aero nebylo pro Boeing konkurentem. Na druhé straně, to "američtí manažeři" zřejmě neudělali nic užitečného.
No, v JAR možná taky zkoumají, proč jsme jim tam poslali Krejčíře.
To je smutné že bojové letadlo stojí míň než blbej sporťák....
Kdybych vyhrál jackpot ve sportce, asi bych si jednu Alcu koupil na zahrádku místo trpaslíka. Za ty prachy... warum nicht?!?!
V celej tejto diskusii sa zabudlo na jeden dôležtý fakt - podľa toho článku na Novinky.cz sa predávajú uložené Alcy s takmer nulovým náletom za cca 15 mil Kč na kus = 0.75 mil USD. To vypadá skoro ako dar tej americkej firme. Veď len motor a avionika stoja viacej!
Fiškus to stejně nepochopí, ale tak pro ostatní....
není lepší tah jak konkurenci zničit než ji koupit a nebooooo zalobovat a udelat umelou bublinu pro nás "prostáčky" viz "Kauza Blanik"
Pamatuji si na to jako ted, sedli sme v podvečer s Blaníčkem a z věže nám hlásí: "Asi si dlouho na Blaníkách nezalítate hoši, 2 mrtví v cizině..."
Jak to slovo dlouho bylo myšleno nevedel tenkrát ani ten zkušenej flígr na věži...
Udelala se umělá bublina, EU resp EASA vydala zákaz lítání klasckých L13 v celé EU. A výsledek?
My si kupujeme o 2 generace starší "dřeváky" z Německa abysme měli na čem lítat, německý firmy zas maj odbyt, páč jinak se nesmrtelných Blaníků zbavit nedalo.
To že uzemění L13 byl jeden obří tah konkurence je jasné každemu
To že vstup US firem do našich fabrik byl jasnej umysl jak i menší konkureci zadusit je také jasné každemu...teda každému kdo nežije ve své naivní bublině
Bože hoši vy jste snad spadli z Marsu. O motorech pro L-610G nerozhodovali amíci, ale naši 'odborníci'. Jak jsem už níže naznačil, jestliže měl Boeing minoritní podíl v Aero tak mohl ledacos navrhovat, ale nic nařizovat bez souhlasu majoritního vlastníka. Takže to opět byli naši lidé a ne amíci. A jestli se někdo mohl něco naučit tak jsme to byli zase spíše my. Kvalitu amer. manažerů bych až tak nezpochybňoval, máme tady dost vlastních 'špičkových', kteří za velké peníze dokážou přivest firmu ke krachu, také dost. Jinak to, že některé firmy krachují a jiné vznikají, nebo se zachraňují, je také v tržním hospodářství zcela běžná věc. To je prostě realita, ale pokud chcete věřte dál na pohádky, já vám je neberu. Dále, pan Ayres měl v Letu Kunovice tuším 93% podíl, takže kdyby chtěl mohl si fabriku klidně přestěhovat do USA tak jak o tom dnes uvažují Rusové.
Nikoli hošánku, žiju v realitě a takové podniky tu máme v nejbližším okolí tři. Jeden to přežil. Naštěstí.
Bohuzel jsi mimo misu... Kdyby to bylo tak jak tu tvrdis ty, tak by to s temi L 159 vypadalo jinak... Tehdy se hralo o to, aby CSA vzaly Boeingy, coz nastalo, no a aby utrhli neco z kontraktu s L 159 od eraru..Kdyby to bylo jak tady vypravujes ty, tak by tu byli spickovi manazeri a ne treti liga s barevnejma ctvereckama!!!
Ani jeden z investoru sem nesel delat charitu, vsichni sem sli vydelat penize nebo zabranit konkurenci aby je nahodou nekoupila ona za levno a nezacala byt nebezpecna!!!
Takze prosim jeste nam povez tu pohadku o Snehurce a bude tu fajn...
Povesit na L-610G motory GE CT7 bylo ciste politicke rozhodnuti.Nevim,jestli by 610 s jinymi motory mela sanci na uspech,ale motorari z Letu preferovali tusim motory PW.Tyto motory se na letadlo vubec nehodily.Nevim,jak to bylo ve Vodochodech,ale v Letu se Americani rozhodne neuvedli v nejlepsim svetle.
Prirovnal bych to jako kdyby se Moravan Otrokovice rozhodl zachranit Dorniera s jeho 728.Nedokazali prodat nic.A ten,kdo schvalil jejich vstup do LETu byl idiot nebo dostal malou domu.V konecnem dusledku privedli firmu do konkurzu a dalsich dluhu.
Bohužel hochu žiješ v socialismu, jinak si to neumím vysvětlit.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|