Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 59292 / today visits: 59292 |
http://www.hasicihrusky.estranky.cz/fotoalbum/zasahy-a-akce-2007/den-s-tatre
No já do aut moc nevidím, ale když ta hmotnost jednou bylo vzadání...Pochopil bych kdyby proběhla klasická soutěž, a do dané hmotnosti by se nevešlo více účastníků, pak by se dalo říct že zadání bylo postaveno nesmyslně. Ale takhle, když není s čím porovnávat?
S těma kotoučovkama je to snad celkm jasné - pokud najedu kolem (většinou logicky předním) na minu, tak z toho kotouče vzniknou ostré kompaktní střepiny s vysokou kinetickou energií, což může být pro osádku velmi nebezpečné (do toho pro změnu trochu zase vidím, protože se živím mechanikou těles).
Proti tatrovce nic nemám, ale nelíbí se mi způsob jakým tu zakázku dostala. Kdyby se účastnili soutěže, držel bych jim palce
Pane Stejskale, jediné stroje schopné přepravit ANTS, kvůli jeho výšce, jsou C-17 a Il-76. Oba dva auto o 300kg težší bez problémů unesou.
Proč preferujete bubnové brzdy před kotoučovými, které mají lepší parametry?
Ten střeďák Tatra připravila podle armádního zadání, bohužel plníme všechny protichůdné požadavky zadání a proto auto "přibralo". Nicméně potřebné užitečné zatížení je dodrženo, takže nárůst pohotovostní hmotnosti nehraje roli.
Proč? Jenom bylo řečeno že nesplnili jednak hmotnost (což může být problém třeba při letecké přepravě), a taky nesplnily požadavek že nemají být použity kotoučovky, což je podle mě taky logický požadavek...
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|