Plastic Planet malý Válka Fit test Special Hobby malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 106557 / today visits: 106557

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
342) 23.12.2006  -  MMK    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
V programu jsem nic nenašel. na čem to bude?
PS Ten motor do Pumy jsem poslal ve čtvrtek.
341) 23.12.2006  -  Blažena    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
s46 Ahój Tatráři, dnes 12.00 /máte teda 90 minut!/ CS film "Pohádka o staré tramvaji".První Česká barevná pohádka z r. 1961.A protože stará tramvaj uteče z depa, schválně hádejte jaký auta ji v celým filmu nahánějí?
Štastné a veselé!
s48s48s48
340) 23.12.2006  -  Jirka Jirman    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Hezké vánoční svátky a PF 2007 přeje všem tatrovákům jirka jirman
339) 15.12.2006  -  Čurila Plenkovič    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!

Je tady napsána spousta zajímavých věcí, ale je potřeba si uvědomit, že náhrada V 3S se řešila už v 80tých letech projektem SNA/SNTA který vyvíjela BAZka ve spolupráci se Zetorem (motor), Tatrou, Liazem a Projektou nebo ÚVMV(?)(kabina), Pragou (převodovka a nápravy). Celý tenhle program spolykal spousty peněz a výsledek byl 0.
V 90 letech se toho chytl Ross, protože tady chybělo auto okolo 12 tun GWV, Avia končila na 7,5t, Liaz kromě výkřiku do tmy se Steyrem začínal stejně jako Tatra na 16 tunách. Chyběli tu a chybí tu tuzemské komponenty - počínaje kabinou, motorem, nápravy, převodovka. To tu nikdo nevyrábí. Vrcholná kombinace byla rám Avia, motor Avia, nápravy Praga S5T a kabina T815 - dodnes to tu jezdí např. ve SČVAKu. Děs a hrůza.

Tím, že to takhle dopadlo má Tatra ve finále alespoň práci a nějaký výdělek. Ať se to někomu líbí nebo ne, tato kategorie aut byla potřeba, diskutabilní spíše je množství a provedení. 500 obyčejných valníků... To nevím.. A je pravda, že pokud je to i o ceně, tak tenhle koncept určitě patří mezi ty levnější. Když ne pro nás jako daňové poplatníky, tak určitě pro Tatru.. Mj. minimální náklady na TPV..

338) 15.12.2006  -  Jirka Šmíd    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Řada T815-7 patří do kategorie Těžká a Středně těžká což je případ právě BORu. Dvě koncepce v armádě se řešilo už před 50 lety a výsledek byl zavedení V3S do armády. Jinak provedení s kabinou, která bude částečně pancéřovaná vznikne zatím jen jeden kus pro zkoušky. Armáda počítá se zavedením pouze valníku a valníku s dvojím řízením. Tady všichni řeší průchodnost těžkým terenem, ale v armádě momentálně střední teréní atomobil není a je dobře, že se vůbec něco děje a někdo něco dělá.
Nejsem najivní, ale vždy se dá upravit počet nakoupených aut. Počítám, že když se to auto ve Vyškově rozpadne tak ho armáda už asi chtít nebude.  Já mám spíš strach o to, že současné vedení Tatry bude chtít T810 prosadit za každou cenu.
To je poslední co k tématu T810 na toto fórom píšu. Ono je toho víc co by se dalo k tomuto tématu napsat, ale jak praví klasik nesmíme ani naznačovat.
337) 15.12.2006  -  MuDr. Poetus    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
A to ti řekl kdo, že BOR patří do kategorie "těžkých" vozidel ??

Jinak prezentaci jsem bedlivě přečetl a  jenom telegraficky:

  • zvýšení akceschopnosti AČR , její mobility a operačních schopností při řešení krizových situací na území ČR 
  • silně pochybuji o tom že dojde s tímto vozidlem k zvýšení akceschopnosti a mobility, zvláště při porovnání s BORem
  • zvýšení schopností AČR při aliančních – koaličních operací a zahraničních mírových misí , zejména udržitelnost jednotek při nasazení do operací v náročných a nestandardních podmínkách včetně vedení bojové činnosti
  • jeden lehký detail, ten ROSS například nesplňuje přepravní profil NATO a o 40 cm je vyšší než nejrozšířenější transportní letadlo NATO  C-130
  • bude dosaženo snížení typové rozmanitosti podvozků s pozitivním vlivem na zjednodušení logistické podpory a výcviku řidičů
  • fakt super proč tedy s tímto vozidlem opět zavedou dvě koncepce podvozku do armády a to jedno zastaralé a druhé moderní o rozdílnosti v návicích řidičů ani nemluvím
  • možnost nasazení v operačním prostoru kde hrozí osádce vozidla střetnutí s protivníkem – ofenzivní akce
  • tak to osádce nepřeji
  • pasivní ochrana na vybraných místech vozidla , především pak ochrana kabiny
  • to vozidlo nemá, pokud nepočítám údajný pancéřový plat na podlaze, ochranou se rozumí především celkové opanceřování kabiny viz. specifikace zbraní v jejich požadavcích
  • aktivní obrana vozidla a to instalací lehkého kulometu na kabinu vozidla
  • vozidlo ji momentálně nemá
  • Jirko snad nejsi tak najivní, že když jsou peníze podepsané, tak se někdo bude starat o to jak dopadnou zkoušky

336) 15.12.2006  -  Jirka Šmíd    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!

No vidíš v té první větě jsto hezky napsal. On totiž BOR vznikl až v době kdy bylo více méně rozhodnuto. Jinak doporučuji si pročíst prezentaci k dnešnímu podpisu. Ono je tam mezi řádky ledacos  napsáno. Počítám, že cena T810 bude 60% z ceny Boru. T810 spadá do kategorie střední. Řada 815-7 jsou v kategorii těžká a na ně také přijde řada. Jetliže T810 nesplní testy a požadavky armády bude se hledat řešení takžr nechme se překvapit. Tak počítám, že tu řešíme zbytečný problém.

335) 15.12.2006  -  MuDr. Poetus    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko nezačínej ještě ty, sám víš že BOR má Cummins jenom z důvodu zahraniční nabídky a ta "koncepce" je pouho pouhé šasí co dělá to auto autem, tak je značně podpásové pro BOR to takto napsat, pneu jsou důležité, ale v tomto případě jistě nejsou to hlavní, dobře si přečti ty požadavky AČR co jsou dole v odkazu a pak to ber bod po bodu a srovnávej s obouma autama.

P.S. pokud za 15 - 20 % vyšší cenu dostanu o 50 % lepší perspektivnější auto, tak to beru.
334) 15.12.2006  -  Jirka Šmíd    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Pro politický komentátory. Zjistě te si prosím postup při výběrových řízení pro armádu. Nechci se nikoho zastávat, ale zakázky pro armádu mají svá specifika.
To, že se BOR nebude zatím zavádět do armády je tím, že ho armáda zatím nechce. Přiznám se, že mě to samotného mrzí, že se tohle auto nebude do armády dodávat.
Jinak, když už jste někteří takový pravoverní tatrováci tak jen pro info:
Tatra 815 BOR42 14 202 4x4
motor Cummins ISBe 275
Převodovka ZF 9S75
Spojka Sachs MF 395
Pneu Michelin
Tatže z Tatry je tam koncepce a kabina. Počítám, žo BOR i T810 maji procentuelní podíl českého průmyslu asi stejný.
Počítám, že cena T 810 a BORu bude dost odlišná.
Takže ptejte v armádě prč zrovna ROSS vlastně T 810 ?????
Také mě to pěkně ser., ale co se dá dělat.
333) 15.12.2006  -  MuDr. Poetus    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Tak mně to nedalo a trochu jsem v tom ležel a výsledek, MO deklaruje :
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toto navýšení rozpočtu na příští rok umožní Armádě České republiky pokračovat v projektu Přezbrojení AČR automobily terénními středními, který již dlouhodobě běží. Rozhodnutí o pořízení nových terénních automobilů do výzbroje Armády České republiky vyplynulo z potřeb nahradit zastaralá vozidla, např. P-V3S, ZIL, URAL. Jejich stáří se pohybuje kolem 30 let a výše.

Ministerstvo obrany oslovilo na počátku roku 2006 společnost TATRA, a. s., Kopřivnice, a zadalo jí zakázku na výrobu 556 kusů nových automobilů.

Nové automobily měly být armádě dodávány v průběhu příštích let a původní snížení rozpočtu, jak jej v srpnu schválila vláda, uskutečnění tohoto projektu ohrozilo.

Jedná se o 552 kusů v provedení „valník“, což jsou nákladní automobily, které budou zabezpečovat mírovou i případnou předmobilizační potřebu české armády.

Automobily budou používány k přepravě související se zabezpečením zahraničních misí, bojovou činností, nasazení k ochraně obyvatelstva, při ohrožení státu a při přírodních a průmyslových katastrofách a haváriích, a při výcviku.

Realizace celého projektu bude mít pozitivní dopad i na zaměstnanost v severomoravském regionu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jinak řečeno má to být hlavní základní střední nákladní automobil pro AČR , náhrada  za V3S,ZiL,Ural, budiž, když to však rozebereme, tak V3S se v podstatě nedá srovnávat s Uralem , neboť pohotovostní hmotnost je u těchto typů rozdílní u V3S je 5.850 s navijákem u ZiLa -157  5.800 a u Uralu - 375  8.400 kg, dlouho se tady hovoří o tom , že  Ross je o dost lehčí než BOR a že to je ten hlavní důvod  proč vyhrálo toto vozidlo tendr, ale jaká je pravda ?!!! Pohotovostní hmotnost Tatra/ROSSe (valníku) je  7.500 kg a  uveze  5.500 kg a pohotovostní hmotnost BORu je 7.000 kg a užitečný náklad je 7.000 kg což pokud umím počítat tak BOR je hmotnostně o půl tuny lehčí a o 1.5 tuny má větší nosnot užitečného nákladu, navíc možnost plně panceřované kabiny, možnost změny světlé výšky u podvozku, leteckou přepravitelnost, a možnost plné součástkové základny pocházející z ČR tj. vybavení i vzduchem chlazeným domácím mototrem Tatra.
Tak ať mně někdo vysvetlí jak vůbec mohl někdo doporučit toho ROSSe když má horší TTD než BOR a navíc k tomu je opřen o dovozové díly ???!!

Jako perlička na závěr, tohle je prezentované na stránkách MO s datumem 15.12.2006 viz. foto auta :

http://www.army.cz/banneds/detail.php?id=6528

Doporučuji ještě si přečíst TTD požadavky MO pro tento tendr a porovnat se skutečností:

http://www.army.cz/banneds/detail.php?id=6529

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714370755.4757 forum