Válka Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 267411 / today visits: 267411

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
692) 19.07.2007  -  Poetus    TATRY aneb vše o těchto autech
To je tedy síla !! Já bych tam napsal že v středu se dávají razítka na papír a po zbytek týdne pálkou na čelo, možná by byl klid. Nebo rozhlašte že Vláďa je šéf severočeských skinů a budete mít klid k práci definitivně
691) 19.07.2007  -  Jirka Brož    TATRY aneb vše o těchto autech
Ne , Štěpáne, není tam papír, o tom, že je skolím, jakmile překročí vrata vrátnice. Je tam papír o tom , že úřední den pro tyto nepřizpůsobivé, kdy vydáváme potvrzení pro pracovní úřad,  je středa. A díky tomu je budu živit ze svých daní o další tři měsíce déle.
690) 19.07.2007  -  Poetus    TATRY aneb vše o těchto autech
Ale ty 10x10 sedmičky pro tendr USMC Tatra motory neměly, pokud vím, ale americké, tuším že Cummings, co si vzpomínám tak všechny Tatry dodané do USA holportem ATC měly jejich motory a snad i ty převodovky, co vím tak to asi nevyhráli pro jiné věci než motor nebo převodovku.
Co se týká kvality té "sedmičky" tak údajně na povolený počet závad při zkouškách  měla o řády nižší počet závad než veškerá konkurence co tam proti ní stála. Osobně si myslí a i vaš příspěvek to napovídá, že tak vyspělá konstrukce jako tatrovácký podvozek byla holt pro ně výrobně moc, oni si to tam chtěli montovat z dovezených věcí z Kopřivnice a pokud je pravdou to že ATC mělo problémy již s montáží Tater pro Izrael, tak se není čemu divit že nakonec vzali horší ale pro ně jednodušší  konstrukci, pokod to vyhrál ten Steyr alias General Dynamics alias Pandur II , tak je to asi jasné co bylo těch 50 % NE pro Tatrus3s3
Podobně na montáži z dílů skončil údajně snad i zájem JAR i když Tatra byla No.1 tak nakonec snad vzali něco jiného, holt poctivá léty vypilová kopřivnická práce je klasa a tu jen tak získat někde v Africe nebo Americe nejde a vo...vo...vo tom to je
689) 19.07.2007  -  Čurila Plenkovič    TATRY aneb vše o těchto autech
oprava - primitivně
688) 19.07.2007  -  Čurila Plenkovič    TATRY aneb vše o těchto autech
To J. Brož - ty kofoly tam máte vy, tam je to o trochu horší..

To Poetus - Tatra to pos... tím, že tenkrá odmítla dát US motor a Allisona. Což je jedna z podmínek. Steyr to udělal a vyhrál. Ve finále se to dělalo v USA, Steyr dodal kabiny a dokumentaci, snad i nápravy, ale to nevím na 100%.
US auta jsou dělaná proti evropským velmi primitivně. Výjimkou je motor kvůli exhalacím, jinak je to úroveň někde mezi RT/MT, nebo T 138. Důvodem jsou velké vzdálenosti.. Primitivní se dá i primitině opravit.

Jinak standardní výrobní a montážní pracovníci jsou nic moc. Ostatně jedním z důvodů bylo vymyšlení systému ISO, aby to fungovalo a byla nějaká kvalita..
687) 19.07.2007  -  Poetus    TATRY aneb vše o těchto autech
Tak že oni si Amíci vlastně sami degradujou USMC když jim dodají hajtry místo pořádných aut

Ta cedule u Edíka ?! To jako že tam Jirka šéfuje utlačované menšině ?
686) 18.07.2007  -  Jirka Brož    TATRY aneb vše o těchto autech
kofoly?
685) 18.07.2007  -  Čurila Plenkovič    TATRY aneb vše o těchto autech
Auta vyráběna v USA, myšleno náklaďáky jsou řešeny s pro nás Evropany naprosto odlišnou filozofií. Nejblíže k nim mají auta vyráběná v Rusku.
Ve státech je několik výrobců základních komponentů - motory, převodovky, nápravy, elektrická výzboj a vzduchová výzbroj. Tyto komponenty je možné namíchat téměř v jakémkoliv mixu. Finální výrobce sestavuje na svůj rám a kabinu komponenty dle výběru zákazníka. Stejným způsoben řeší i ojetiny. Existují velké firmy s kapacitou stovek vozidel ročně, které vám takhle složí ojetinu podle Vašeho gusta - třeba pro export do Afriky.
Tohle je v Evropě způsob naprosto nemyslitelný. Proto Tatra nevyhrála v USA první tendr na vozy pro USMC na cca 5000 ks vozidel, ač jízdní zkoušky s přehledem vyhrála.

To J. Brož - Pokud jde o kvalitu lidí kteří to tam montují, mohu Tě Jirko ujistit, že není daleko od té, pro kterou máte ve Vaší firmě na vrátnici vylepené jisté sdělení - tuším že o čtvrtku a razítku..:-)

684) 18.07.2007  -  Poetus    TATRY aneb vše o těchto autech














Tak tady máte fotky od Milana Krnáče na Tatry na letištích a doufám že se budete Milanovi revanšovat a k těm Mi-24 a Mi-17 od Trumpeteru co máte doma nasysleny si k nim koupíte od něho nějakou jeho Tatrus41s58
683) 16.07.2007  -  Pavel Š    TATRY aneb vše o těchto autech

Na našem webu v sekci Walkaroundy najdete dvě nové sady fotografií. Jedna je věnována hasičskému speciálu T-815 VVN 8x8, který používají hasiči z Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje, druhá zachycuje T-148 CAS 6x6 Sboru dobrovolných hasičů Kopřivnice.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714341080.1405 forum