Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 121136 / today visits: 121136

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
102) 04.09.2006  -  Legenda    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Ty znaješ kak ja poobedoval s ruskym bogatyrom Ivanem Ivánovičem???
Vot eto tak, ja mužik Čuryla Plenkovič a ja guljal odin raz po Tajge. Až ja zabludil. Odnu nedelu ja bludil po Tajge a u menja byl očeň balšoj golod. Kakda ja uvidel vsadnika na koni. On prišel ku menja a pricelil na menja ružje a skazal. Ja ruskyj bogatyr Ivan Ivánovič a kak těbja zavut. Ja otvetil. Ja mužik Čuryla Plenkovič a ja zdes zabludil a u menja bolšol golod. Ivan Ivánovič zasmejalsa a skazal. Čuryla Plenkovič ssadis svoje brjuky. No što ja mog sdělat, ružje byl u něvo, no ja ssadil svoje brjuky. A on dalše skazal. Čurylo Plenkoviči tobě nužno srať, no vysersa. Ljudi, što ja mog sdělat, mne ne chotelos, no ružje bylo u něvo. Ja vysralsa. Ivan Ivánovič skazál. Čurylo Plenkoviči razjedaj eto govno. Ljudi, što ja mog sdělat, mne očeň ne chotelos, no ružje bylo u něvo a u menja byl balšoj golod. Ja razjedal svajo govno. Ivan Ivánovič načal smejátsa, i tak smejalsa kakda jemu ružje upalo.
V etot čas ja sastavil jevo ružje a pricelil na něvo i skazal. Ivane Ivániviči ruskyj bogatyre schadi z koně. Što on mog sdělat, ružje bylo u menja. On schadil z koně. Ja skazal Ivane Ivánoviči ruskyj bogatyre ssadis svoje brjuky. Ljudi što on mog sdělat, ružje bylo u menja. On ssadils brujky. Ja skazal Ivane Ivánoviči ruskyj bogatyre tobě nužno srať, no vysersa. Ljudi, što on mog sdělat, jemu ne chotelos, no ružje bylo u menja. On vysralsa. Ja skazal Ivane Ivánoviči ruskyj bogatyre razjedaj eto govno. Ljudi, što on mog sdělat, jemu očeň ne chotelos, no ružje bylo u menja i u něvo byl tože balšoj golod. On razjedal svajo govno.
A tak ja, mužik Čuryla Plenkovič poobedoval s ruskym bogatyrom Ivanem Ivánovičem.
101) 04.09.2006  -  Š.    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko nemáš zač

Pane Jareši po přečtení posledního Vašeho příspěvku musím konstatovat, že Vaše erudovanost v otázce vojenských nakl. aut je ještě horší než jsem si myslel a Vaše argumentace je opravdu zcestná i když chápu, že prodávat nakladní užitková auta v civilním sektoru může člověka dlouhodobě poznamenat co se názorů týče , nicméně by měl zůstat alespoň "v obraze" , ale po přečtení takových perel jako je Vaše "Tatra neváží a neuveze 5 tun. V těžkých autech nemá takový problém, ale v lehkých ano. " a nebo " Tatra je jiná než ostatní, není ani lepší, ani horší. Ale taky není do každého terénu!!! " musím konstatovat, že nemám zase tolik času abych tady s Vámi debatoval při takovéto Vaší erudovanosti v tomto směru muho doporučit aby jste nějakou tu Vaší dafáckou herku, která nemá ani náhon na všechna kola zkusil nabídnout AČR v tomto tendru a uvidíte sám jak jste mimo.
100) 04.09.2006  -  Jirka Jirman    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Štěpáne, děkuji.To je přesně ono a i s potvrzením typového označení.Díky...
99) 03.09.2006  -  Čurila Plenkovič    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
??? Neznám Vás, ale vaše výroky zde ano...

Nejsem erudovaný odborník na vojenská auta, stačí mi bohatě že něco vím o normálních autech a o tom jak fungují. Vyjádřil jsem tady svůj názor na potřeby naší armády. Toť vše. Na rozdíl od Vás nevidím pod pokličku MNO. Přesto jsem přesvědčen, že naše armáda nepotřebuje 500 nebo i více speciálů álá "hranatá Tatra". Potřebuje pokud možno funkční auta, která nahradí V3S, která nebudou drahá, budou spolehlivá a nebude problém je opravit. Ostatně porovnejte jen vlastní hmotnost speciálu a "normálního auta". Před nějakým časem dělali výběr na auta pro US mariňáky. 815 VVN tehdy nedopadla špatně v jízdních zkouškách, ale byla tam jistá poměrně rozhodující ale. Potom se Tatra poučila a dostala kontrakt na LIWU. Prostě obě koncepce mají něco do sebe a vyhovují do jiných podmínek. Tatra je jiná než ostatní, není ani lepší, ani horší. Ale taky není do každého terénu!!! Handicap Tatry při náhradě V 3S je právě v její koncepci. Tatra neváží a neuveze 5 tun. V těžkých autech nemá takový problém, ale v lehkých ano. To prostě neumí. Jo a neodpověděl jste mi na moji otázku... Jaké jsou rozdíly mezi vojenským a civilním náklaďákem - chcete-li mezi u MANu nebo u DAFu, nebo třeba jaké byly změny u LIAZky, když udělala pár speciálů pro armádu....
Tak mě zkuste přesvědčit o tom, že alespoň vy jste erudovaný odborník a něco o tom víte..
98) 03.09.2006  -  Š.    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko je to ono ?
97) 03.09.2006  -  Š.    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko mám myslím nějaké fotky na ten bagr doma na té T-138, tak ti je mohu oskenovat.

Pane Jareši jsem rád, že přiznáváte že mě neznáte, ale proč mě potom v jiném tématu sprostě pomlouváte, to mi nějak nejde do hlavy, jinak Vaše erudovanost je úsměvná co se požadavků týče na vojenská nákladní auta a jejich perspektivní rozvoj a i následné požadavky armád/y.
96) 03.09.2006  -  Jirka Jirman    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Mám dotaz na typové označení autobagru na T138. D-32a nevím jestli je to správně. Je to rypadlo z roku 1966. Ovládané lany, nízká nástavba, obdobné jako vyrobil model T111 Petr Horoško, viz některé jarní číslo Modeláře,ale trochu vyšší nástavba jakoby lehce zakulacené hrany.Variabilně jako nakladač z vrchu či klasické rypadlo do hloubky.Mám fotku ale jak ji sem navěsit?
95) 03.09.2006  -  Čurila Plenkovič    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Vážený pane Š. Neznám ani Vás ani podmínky tendru a jsou mi dost ukradené a že je znáte Vy je skvělé. Dokonce je úžasné že znáte i mne a naši firmu. Nechcete se i Vy představit, abch věděl s kým mám tu čest?
Nejsem příznivec Ross ani nyní roubované Tatry, Pragy, RVI, atd... To co píšete jsou požadavky právě na tu jednu třetinu až jednu čtvrtinu vozového parku armády. A nebuďte naivní, stejně jako DAF, MAN aj. tak i Tatra má své hranice, přes které se nedostane. Ale to věděli už naši předkové, jen Vy jste to nějak nezvládl zaregistrovat.. Podívejte se kamkoliv přes hranice a zjistíte, že můj názor není jen tak plácnutím do vody, jak se mi tady snažíte vysvětlit. Ostatně Váš názor na množství potřebného přepravovaného vojenského materiálu v nejtěžších klimatických a terénních podmínkách odpovídá tomu, co jsem napsal před tím... šedesátá léta minulého století.. Dnes to množství převezou jednoduše upravená auta z civilu a jen do přímé oblasti bojů jedou speciály nebo BVP, které však zdaleka nejsou tak efektivní. Ostatně podívejte se na boje v Libanonu, takhle to dnes vypadá, takhle nějak by vypadala válka u nás. A na závěr ještě jeden dotaz, když už jste tak informovaný - víte o tom kolik udělal třeba DAF nebo MAN speciálních vojenských aut a komu je dodal? A jaký je rozdíl mezi nimi a obyčejným civilním??
94) 02.09.2006  -  Pepek    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
http://modelforum.upce.cz/forum/viewtopic.php?p=94886#94886
no snad vam to k něčemu bude
93) 02.09.2006  -  Š.    Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
"Pane kolego ho..no o tom víte, tak nechte na hlavě" - hmmm docela zajímavá odpověď, víte pane Čurilo Plenkoviči alias ing.Jareši, chápu že jako spolumajitel firmy která je autorizovaný dealer vozů DAF budete hájit ty holandské herky do roztrhání těla, ale je fakt, že rozdíl mezi nima a třeba tím Renaultem je skoro nulový co se kvality týče, pouze jsem poukazoval na způsob jednání lidí z MO.

No a váš názor:

"Někde už pochopili, že potřebují "v podstatě" civilní auta pro běžnou dopravu, tedy jen minimální změny oproti sérii jako nosnou část vozového parku a speciály pro výjimečné případy, viz ta "hranatá Tatra" poměr tak 2 až 3 ku 1"

No tak ten je etalonem uvažování lidí co právě ten výběr na MO provádějí a i tak trochu potvrzuje mojí doměnku, že právě lidi z civilního sektoru prodeje nákladních aut lobbují u těch na MO právě pro to aby se zavedl třeba ten "Ross".
Pane Jareši vojenské nákladní auto to není DAF na kvalitní asfaltku a nebo dálnici, požadavky jsou zcela jinné a stále se přidávají nové např. letecká přepravitelnost,možnost rychlého namontování panceřových desek na kabinu,možnost dodatečného vyzbrojení vozidla,bezproblémový provoz i v těžkých klimatických a teréních podmínkách, vysoká nosnosti v těžkém terénu atd.. Domníváte se že to ty vaše dafácké herky a nebo třeba ten Renault dokáže Víte v té armádě se i jídlo,sanitní materiál,munice,palivo atd. musí dostat za každých okolností tj.terénu,počasí atd. na místo a proto pro armádu ta Tatra vyvinula právě tu čtyřkolku, která je šitá právě na míru těch vojenských požadavků, tak se trochu více o tuto problematiku zajímejte a nepište tady vaše vzletné "ho..no o tom víte", na rozdíl od vás mám z první ruky informace o tomto tendru a ještě i něco více co tady rozhodně psát nebudu.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714374378.4889 forum