denní zobrazení: 121136 / today visits: 121136 |
102) 04.09.2006 -
Legenda Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Ty znaješ kak ja poobedoval s ruskym bogatyrom Ivanem Ivánovičem???
Vot eto tak, ja mužik Čuryla Plenkovič a ja guljal odin raz po Tajge. Až ja zabludil. Odnu nedelu ja bludil po Tajge a u menja byl očeň balšoj golod. Kakda ja uvidel vsadnika na koni. On prišel ku menja a pricelil na menja ružje a skazal. Ja ruskyj bogatyr Ivan Ivánovič a kak těbja zavut. Ja otvetil. Ja mužik Čuryla Plenkovič a ja zdes zabludil a u menja bolšol golod. Ivan Ivánovič zasmejalsa a skazal. Čuryla Plenkovič ssadis svoje brjuky. No što ja mog sdělat, ružje byl u něvo, no ja ssadil svoje brjuky. A on dalše skazal. Čurylo Plenkoviči tobě nužno srať, no vysersa. Ljudi, što ja mog sdělat, mne ne chotelos, no ružje bylo u něvo. Ja vysralsa. Ivan Ivánovič skazál. Čurylo Plenkoviči razjedaj eto govno. Ljudi, što ja mog sdělat, mne očeň ne chotelos, no ružje bylo u něvo a u menja byl balšoj golod. Ja razjedal svajo govno. Ivan Ivánovič načal smejátsa, i tak smejalsa kakda jemu ružje upalo.
V etot čas ja sastavil jevo ružje a pricelil na něvo i skazal. Ivane Ivániviči ruskyj bogatyre schadi z koně. Što on mog sdělat, ružje bylo u menja. On schadil z koně. Ja skazal Ivane Ivánoviči ruskyj bogatyre ssadis svoje brjuky. Ljudi što on mog sdělat, ružje bylo u menja. On ssadils brujky. Ja skazal Ivane Ivánoviči ruskyj bogatyre tobě nužno srať, no vysersa. Ljudi, što on mog sdělat, jemu ne chotelos, no ružje bylo u menja. On vysralsa. Ja skazal Ivane Ivánoviči ruskyj bogatyre razjedaj eto govno. Ljudi, što on mog sdělat, jemu očeň ne chotelos, no ružje bylo u menja i u něvo byl tože balšoj golod. On razjedal svajo govno.
A tak ja, mužik Čuryla Plenkovič poobedoval s ruskym bogatyrom Ivanem Ivánovičem.
101) 04.09.2006 -
Š. Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko nemáš zač
Pane Jareši po přečtení posledního Vašeho příspěvku musím konstatovat, že Vaše erudovanost v otázce vojenských nakl. aut je ještě horší než jsem si myslel a Vaše argumentace je opravdu zcestná i když chápu, že prodávat nakladní užitková auta v civilním sektoru může člověka dlouhodobě poznamenat co se názorů týče , nicméně by měl zůstat alespoň "v obraze" , ale po přečtení takových perel jako je Vaše "Tatra neváží a neuveze 5 tun. V těžkých autech nemá takový problém, ale v lehkých ano. " a nebo " Tatra je jiná než ostatní, není ani lepší, ani horší. Ale taky není do každého terénu!!! " musím konstatovat, že nemám zase tolik času abych tady s Vámi debatoval při takovéto Vaší erudovanosti v tomto směru muho doporučit aby jste nějakou tu Vaší dafáckou herku, která nemá ani náhon na všechna kola zkusil nabídnout AČR v tomto tendru a uvidíte sám jak jste mimo.
100) 04.09.2006 -
Jirka Jirman Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Štěpáne, děkuji.To je přesně ono a i s potvrzením typového označení.Díky...
99) 03.09.2006 -
Čurila Plenkovič Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
??? Neznám Vás, ale vaše výroky zde ano...
Nejsem erudovaný odborník na vojenská auta, stačí mi bohatě že něco vím o normálních autech a o tom jak fungují. Vyjádřil jsem tady svůj názor na potřeby naší armády. Toť vše. Na rozdíl od Vás nevidím pod pokličku MNO. Přesto jsem přesvědčen, že naše armáda nepotřebuje 500 nebo i více speciálů álá "hranatá Tatra". Potřebuje pokud možno funkční auta, která nahradí V3S, která nebudou drahá, budou spolehlivá a nebude problém je opravit. Ostatně porovnejte jen vlastní hmotnost speciálu a "normálního auta". Před nějakým časem dělali výběr na auta pro US mariňáky. 815 VVN tehdy nedopadla špatně v jízdních zkouškách, ale byla tam jistá poměrně rozhodující ale. Potom se Tatra poučila a dostala kontrakt na LIWU. Prostě obě koncepce mají něco do sebe a vyhovují do jiných podmínek. Tatra je jiná než ostatní, není ani lepší, ani horší. Ale taky není do každého terénu!!! Handicap Tatry při náhradě V 3S je právě v její koncepci. Tatra neváží a neuveze 5 tun. V těžkých autech nemá takový problém, ale v lehkých ano. To prostě neumí. Jo a neodpověděl jste mi na moji otázku... Jaké jsou rozdíly mezi vojenským a civilním náklaďákem - chcete-li mezi u MANu nebo u DAFu, nebo třeba jaké byly změny u LIAZky, když udělala pár speciálů pro armádu....
Tak mě zkuste přesvědčit o tom, že alespoň vy jste erudovaný odborník a něco o tom víte..
98) 03.09.2006 -
Š. Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko je to ono ?
97) 03.09.2006 -
Š. Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Jirko mám myslím nějaké fotky na ten bagr doma na té T-138, tak ti je mohu oskenovat.
Pane Jareši jsem rád, že přiznáváte že mě neznáte, ale proč mě potom v jiném tématu sprostě pomlouváte, to mi nějak nejde do hlavy, jinak Vaše erudovanost je úsměvná co se požadavků týče na vojenská nákladní auta a jejich perspektivní rozvoj a i následné požadavky armád/y.
96) 03.09.2006 -
Jirka Jirman Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Mám dotaz na typové označení autobagru na T138. D-32a nevím jestli je to správně. Je to rypadlo z roku 1966. Ovládané lany, nízká nástavba, obdobné jako vyrobil model T111 Petr Horoško, viz některé jarní číslo Modeláře,ale trochu vyšší nástavba jakoby lehce zakulacené hrany.Variabilně jako nakladač z vrchu či klasické rypadlo do hloubky.Mám fotku ale jak ji sem navěsit?
95) 03.09.2006 -
Čurila Plenkovič Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
Vážený pane Š. Neznám ani Vás ani podmínky tendru a jsou mi dost ukradené a že je znáte Vy je skvělé. Dokonce je úžasné že znáte i mne a naši firmu. Nechcete se i Vy představit, abch věděl s kým mám tu čest?
Nejsem příznivec Ross ani nyní roubované Tatry, Pragy, RVI, atd... To co píšete jsou požadavky právě na tu jednu třetinu až jednu čtvrtinu vozového parku armády. A nebuďte naivní, stejně jako DAF, MAN aj. tak i Tatra má své hranice, přes které se nedostane. Ale to věděli už naši předkové, jen Vy jste to nějak nezvládl zaregistrovat.. Podívejte se kamkoliv přes hranice a zjistíte, že můj názor není jen tak plácnutím do vody, jak se mi tady snažíte vysvětlit. Ostatně Váš názor na množství potřebného přepravovaného vojenského materiálu v nejtěžších klimatických a terénních podmínkách odpovídá tomu, co jsem napsal před tím... šedesátá léta minulého století.. Dnes to množství převezou jednoduše upravená auta z civilu a jen do přímé oblasti bojů jedou speciály nebo BVP, které však zdaleka nejsou tak efektivní. Ostatně podívejte se na boje v Libanonu, takhle to dnes vypadá, takhle nějak by vypadala válka u nás. A na závěr ještě jeden dotaz, když už jste tak informovaný - víte o tom kolik udělal třeba DAF nebo MAN speciálních vojenských aut a komu je dodal? A jaký je rozdíl mezi nimi a obyčejným civilním??
94) 02.09.2006 -
Pepek Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
http://modelforum.upce.cz/forum/viewtopic.php?p=94886#94886
no snad vam to k něčemu bude
93) 02.09.2006 -
Š. Zcela zásadní info pro tarovácké fanatiky !!!!!!
"Pane kolego ho..no o tom víte, tak nechte na hlavě" - hmmm docela zajímavá odpověď, víte pane Čurilo Plenkoviči alias ing.Jareši, chápu že jako spolumajitel firmy která je autorizovaný dealer vozů DAF budete hájit ty holandské herky do roztrhání těla, ale je fakt, že rozdíl mezi nima a třeba tím Renaultem je skoro nulový co se kvality týče, pouze jsem poukazoval na způsob jednání lidí z MO.
No a váš názor:
"Někde už pochopili, že potřebují "v podstatě" civilní auta pro běžnou dopravu, tedy jen minimální změny oproti sérii jako nosnou část vozového parku a speciály pro výjimečné případy, viz ta "hranatá Tatra" poměr tak 2 až 3 ku 1"
No tak ten je etalonem uvažování lidí co právě ten výběr na MO provádějí a i tak trochu potvrzuje mojí doměnku, že právě lidi z civilního sektoru prodeje nákladních aut lobbují u těch na MO právě pro to aby se zavedl třeba ten "Ross".
Pane Jareši vojenské nákladní auto to není DAF na kvalitní asfaltku a nebo dálnici, požadavky jsou zcela jinné a stále se přidávají nové např. letecká přepravitelnost,možnost rychlého namontování panceřových desek na kabinu,možnost dodatečného vyzbrojení vozidla,bezproblémový provoz i v těžkých klimatických a teréních podmínkách, vysoká nosnosti v těžkém terénu atd.. Domníváte se že to ty vaše dafácké herky a nebo třeba ten Renault dokáže
Víte v té armádě se i jídlo,sanitní materiál,munice,palivo atd. musí dostat za každých okolností tj.terénu,počasí atd. na místo a proto pro armádu ta Tatra vyvinula právě tu čtyřkolku, která je šitá právě na míru těch vojenských požadavků, tak se trochu více o tuto problematiku zajímejte a nepište tady vaše vzletné "ho..no o tom víte", na rozdíl od vás mám z první ruky informace o tomto tendru a ještě i něco více co tady rozhodně psát nebudu.