Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 23387 / today visits: 23387 |
Vláďo díky za tvé vysvětlení. Mohu mít na to jiný názor ,ale bylo to tvoje rozhodnutí v pozici hlavního rozhodčího kategorie , které respektuji.
Až na osobní výpady pana Huryty na Modelforu měla tato diskuze smysl, odhalila nedostatky soutěže a dle posledních slov Petra Šámala budou poznatky zapracovány do dalšího ročníku.
Zdeňku, šachty a nádrže jsme do draku nezahrnuli. Ve výstroji a výzbroji jsme u Rollanda ocenili výplety, u podvozku přidalo Rollandu body zpracování detailů jako ventilky a lana. U motoru zase detailnost zpracování detailů, přestože nebyl rozkrytovaný tak jako tvůj. To s tou pracností chápu tak, že pokud jsou motory zpracovány stejně kvalitně, vítězí ten pracnější. Ale ten motor na Rollandu nám přišel věrohodnější. Věř mi, že v tom hodnocení jsme se snažili být spravedliví. Poté, co jsem zjistil, že není možné udělit dvě první místa, museli jsme provést porovnání modelů. Původně jste měli za patinu stejný počet bodů. Při porovnání obou modelů nám nakonec přišla patina na Rollandu věrohodnější, tak jsme u tvého modelu o půl bodu ubrali - byl to můj návrh.
Bloch měl do strany, Hellcat má 3° dolů...Někdo to řešil motorem, někdo asymetrií draku.
pro Vláďu Seidla: ve svém komentáři slovy , že k pracnosti se pouze přihlíží ukazuješ ,že hodnotíš dle staré verze pravidel. Již deset let platí a v pravidlech je to tučně zvýrazněné , že při hodnocení modelu se k pracnosti a složitosti přihlíží. Je to docela zásadní rozdíl a zavedlo se to za Honzy Mikače při změně pravidel v roce 2008. Stejně tak se palivové nádrže a šachty podvozku hodnotí v kategoriích motory a podvozky a ne v draku , jako dříve. I ostřílený matador soutěží a rozhodčí Jirka Brož si donedávna myslel , že podvozkové šachty a nádrže jsou součástí draku. Jen se Vláďo chci zeptat ,zda jsi při hodnocení šachty a nádrže po staru také nezahrnul do draku. To by více vysvětlovalo ten minimální bodový rozdíl v daných kategoriích.
To Libor Malý: Udělit dvě první místa jsem navrhoval a konzultoval se sportovním komisařem - tato možnost není. Proč, to přiznávám, netuším.
S tím vyoseným mototrem jsem to taky někde viděl a četl. Je to typ od typu. Podlě mě by měl být nějak štelovatelný vektor tahu motoru, jedna z možností je prostřednictvím uložení motoru.
Tak jak to formuloval V.Seidl, jsem spíš pochopil, že osa motoru je vychýlená vůči všem třem základním rovinám. A to jsme zase u interpretace chyby. stejně tak jsem nepochopil křivou vrtuli. Tzn.osa vrtule byla v úhlu vúči ose motoru? Anebo byly asymetricky rozmístěné lamely vrtule? Ale třeba v bodovací listině to bylo jasně specifikováno.
No jedinej letoun co mě tak napadá že měl vyosený motor je Bloch MB 152. Jinak jak píšeš kompenzoval se většinou ten kroutici moment kýlovkou SOP třeba Bf 109.
Není to náhodou podle pravidel tak, ze to musí být doloženo (výkres, foto, apod.)?...třeba už proto, že když má být vyosený, tak by mělo být jasné jak a kam...například.
to strýc Artuš: to s tím vyosením se aplikuje vždy?...já teda o něčem takovém slyším poprvé (napsal jste to tak, že to vyznívá jako obecné pravidlo). Pokud si vzpomínám, tak u některých letadel byla vyosena smerovka s cílem kompenzovat kroutící moment motoru ale s jistotou si nepamatuju kde jsem to viděl (Fw-190?....tak nevim)
ten křivě nalepený motor by mne taky zajímal, protože motor se montuje vyosený. jediné křivé nalepení může být, že je pootočený...
V.Seidl: proč může být první místo jen jedno?
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|