![]() |
![]() |
![]() |
Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 27386 / today visits: 27386 |
Stejné jako Udělal si hospodu a chodili mu tam lidi....to budou dlouhé čtyři roky
No nevim, nevim... Takhle se tahle skoroministryně útoku bude možná brzy chlubit perlami jako " vyjednali jsme slevu, ale nebyla zadarmo", ne?
Článek jsem nečetl. Ale samotná věta je OK. Argument zřejmě padnul, pod stůl. A nepadnul-li, tak ta děla ještě furt nakupuje Metnar.
Další odborná a funndovaná ministryně obrany Karel je na obzoru. Věty jako tato by se měly tesat do kamene... Chjo... Hlavním argumentem pro děla Caesar byla jejich nižší cena, která se však bohužel výrazně navýšila oproti předpokladu. " .
Za mne byl. Ale nebudu se přít. Jak stárnu, už nemám na tyhle diskuze na netu chuť.
Beneš?
Nenech se vysmát. Nebyl to dobrý státník.
Já to za zlé nikomu nemám. Ostatně, dnešní doba by to ani nedovolila. Pro mou rodinu by byl Beneš osobností a fenoménem za jiných okolností ale toto vlákno není o politice. Takže nebudu konkrétní.
Nicméně, Beneš a J.Masaryk věřili a Masaryk tomu věřil ještě i v roce 48', že ČSR bude jakýmsi mostem mezi východem a západem. Přitom západ i východ už dávno moc dobře věděli, že žádný most nebude a ani nechtějí.
To jak Beneš dopadl (myšleno zdravotně) bylo dáno jeho povahou. To že se jeho zdravotní stav zhoršil bylo dáno tím, že prostě zvolil špatnou cestu v roce 38'. Proto s ním nikdo v Anglii nechtěl nic mít a ani s ním nikdo nejednal. A bohužel zradil a nechal zemřít ve vězení E. Háchu, kterému před úprkem do Anglie slíbil, že se o něho postará ať se děje co se děje (myšleno po válce). Je pravda, že Háchu nepopravili, ale nechali jej zemřít v žaláři. A Beneš nijak nereagoval na Háchovy dopisy.
A to že si přál pan Masaryk aby Beneš byl prezidentem je věc jedna. Druhá věc, že každý se může mýlit. Nicméně, kdo jiný se mohl chopit moci v ČSR, kde se pomalu ale jistě hnala ke kormidlu diktatura. Která by jistě přišla. A Masaryk to věděl. Proto tam chtěl mít Beneše. Beneš totiž měl kontakty a "dělal" politiku. Bohužel Beneš v rozhodující fázi tohoto státu nejenže selhal ale nechal jej, opustil jej. A to tehdejší politici moc dobře vnímali.
Na Beneše mi nesahejte... Moji prarodiče si ho vážili do smrti a i já jsem benešovec - a nestydím se za to. Nezapomeňte že Edvarda Beneše chtěl za prezidenta sám T.G.M. a dr. Beneš byl velmi vzdělaný muž, jemuž tahle země vděčí za samotnou svou existenci. Že na konci života už nestihl čelit vlivu komunismu je fakt... ale když umíráte, tak už toho moc nestihnete a dr. Beneš umřel ještě v osm a čtyřicátém.... To bych mu za zlé neměl. Koneckonců zemřel v pouhých 64 letech....
Thude:
co se týče našeho zbrojního průmyslu, tak byl na vysoké úrovni do doby, než přišli Komunisté. Měli jsme po válce hodně projektů jak ve svéře prvních proudových letounů, tak nových tanků. Vše ale bylo zazděno. Politicky se to nehodilo. Je otázka, nakolik to byla touha zašroubovat se jistých straníků a na kolik rozkaz ze SSSR. Ale v době Stalina asi nikdo nechtěl riskovat. Zvlášť, když Stalin byl po roce 48' podezřívavý snad ke všemu co dýchalo.
Takže bohužel to nebyl Havel ale komunismus a funkcionáři, kteří kompletně zazdili náš vývoj. A můžu tě ubezpečit, že třeba i škoda auto měla na svou dobu luxusní návrhy, ale bylo to třeba moc buržoázní.
Celé to pak skončilo tím, že v roce 89' byly podniky zvyklé na to, že prostě stát zadal zakázku a vyrábělo se. Práce přišla automaticky.
Jenže kapitalistický systém tak nefungoval. Musel jsi mít obchodníky a mít co nabídnout. Zde se zaspalo. A taky, nebylo co nabídnout.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|