Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 153761 / today visits: 153761 |
Řidiči, kočí, šoféři, závozníci (ne závodníci) tzv motosportu!
Přestanet už konečně brát do pusy označení "pilot". Ten náleží jedině letcům. Vy automobilisti-závodníci-snobové jste si přisvojili cizí profesi. Jste obyčejní řidiči, šoféří, kočí, .. tí nejhorší z vás jsou piráti.
A tí namyslení jsou snobové, v polepených kombinézach a přilbách se hrají na "pilota a navigátora".
A pak dělají průsery.
Čest výjimkám a řidičům profíkům z povolání! Od takových jsem neslyšel , že je pilotem TIR, trolejbusu, náklaďáku... Zato jinde to hemží piloty. A závozník-kecal se hraje na "navigátora".
a už se objevují náznaky, jak zlehčit vinu pirátů advokátů...ja nic , ja muzikant, na vine je vítr.
A diváci.?...
kteřých se nikdo neptá , jestli souhlasí s podobnou "VIP taškřicí" ve vesnici,...několik metrů od příbytků. I kdyby byli na vině pořadatelé, je to stejná sorta, fandící "ralleykraksnům". Obyčejný, normální člověk by to totiž nedělal.
"VIPpilotům" se nic nestane a budou jezdit dál a smát se nám do očí. Jsou totiž správně "zabarvení"
Byl u nás někdy nějaký VIPák z horných desettisíc "tvrdě"odsouzen? Z politiky, tzv showbyznisu, sportu umění???. Madam Rolins zabila se všem směje do očí, kličkuje. Měla by zkusit výmluvu "vítr".
Šimůnek byl osvobozen, ...mám pokračovat?
Ratha strčili do basy , protože je socdem, modří ptáci- straky, Promopra kradou dál a nic.
To Jirka Pokorný: omlouvám se, nečetl jsem všechny reakce, občas jsem se sem jen mrknul a jako napotvoru jsem Twinovu odpověď přehlédl. Teď jsem si ji pročetl. Takže záleží na tom, jak poctivě si udělají itinerář, jak dobře znají auto, jsou sehraní a dokáží odhadnout své schopnosti ...
Píše o tom Twin viz níže. Jinak představa, že si jezdec pronajme kupříkladu 20 km silnice aby si na ni potrénoval 2x měsíčně je zcela nesmyslná a to hlavně z finančních důvodů - povolení, zajištění uzavření... On i provoz auta něco stojí, u špičkové techniky jsou navíc výrobcem předepsané ujeté kilometry, jak na přejezdu tak na tzv. ostré kilometry v závodu, pak musí jít na repasy, jinak neni zaručen spolehlivý provoz.
Jirko, dnes už je to bohužel tak, že zajdeš na školení, na Autoklubu zakoupíš licenci jezdce a licenci soutěžícího, a můžeš vyrazit. Dříve to bylo jiné, musel nejdřív odjet tři mototuristické soutěže (BOAS), a pak si mohl žádat o licenci, kterou si získal po složení teoretických i praktických zkoušek. Získal si třetí výkonnostní třídu pro oblastní závody, a pak ses mohl probojovávat do vyšších soutěží.
Že mne to u těch "odborníků" oslovených televizí nepřekvapuje. Už padla pokuta za profesionální "náhodné" chodce v různých anketách.
Co se toho prvního závodu v roce týká, tak mne spíš zajímá, jestli měli natrénováno. Jestli vypustili závody kvůli nedostatku času a stejně tak šidili trénink, tak je to také hazard ze strany jezdců. Jestli nezávodili proto, žepřecházeli na jiný typ vozu a trénovali s ním, aby ho pořádně dostali do ruky, tak to beru jao zodopvědný přístup. Dobrého řidiče neudělají roky, ale kilometry. Dvacetiletý kluk, který jezdí denodenně po celém světě, pokud to náhodou není takový ten vymaštěný týpek, který se chová tak, že kvůli němu jsou do jednoho pytle házeni všichni mladí řidiči, je několikanásobně lepší a na silnici bezpečnější šofér, jak sváteční pilot, který akorát vyveze rodinu na Dušičky s věncem na hrob a pak možná ještě na Velikonoce nebo k babičce na hody.
Diskutují k tomu i lidi, kteří vědí o čem píší, pohybují se v tomto prostředí nebo aspoň tomu fandí tak, že znají pravidla lépe jak leckterý pořadatel, a tak se ptám jich: Stačí mít k připuštění na start rallye odpvídající licenci (+zaplatit startovné a vlastnit nebo mít vypůjčený homologovaný vůz patřičné třídy) nebo je nějak i kontrolováno splnění ještě nějakých jiných podmínek? Když jsem poskakoval na padáku, tak například pokud byla pauza mezi seskoky větší jak čtvrt roku (klasická zimní přestávka), tak i kdyby sporotvec plnil úlohy mistrovské třídy, musel absovovat určitá přezkoušení a třeba i seskok na cvičném padáku s nuceným otevřením (jako nováčci), nácvik odhozu hlavního padáku na trenažéru (u padáku typu křídlo) nebo seskok s cvičným otevřením záložního padáku (u kulatých padáků). Teď už jsou předpisy také asi trochu jiné, přizpůsobené změněným osnovám a používané technice.
Ptám se proto, protože si myslím, že závodník, který kvůli nedostatku času netrénuje a nemá najeto, pokud nemá soudnost a jede stylem jako v sezóně, kdy závodil každý víkend a denně trénoval, je podle mne nebezpečný jak pro okolí, tak i pro sebe a svého spolujezdce
divím se , že žádný televizní nebo píšící "investigativec" nepřišel ještě s jedinou, možná relevatní připomínkou k pilotům - že jeli s Lancerem svůj první závod , předtím jezdili jenom s Civicem ...
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|