Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 220134 / today visits: 220134 |
Slava: Existuje zákon, kterému se říká správní řád, a pokud bude v rámci správního řízení o povolení zvláštního užívání komunikace pro RZ takovým způsobem zasahováno do soukromých (vlastnických) práv, stává se každý vlastník nemovitosti podél trati účastníkem řízení. Stačí jeden (tvůj) nesouhlas a nic se tam jet nemusí. Nikdo si tě jako rukojmí nebere, ale neznalost zákona neomlouvá...
Jarda Rankl: jak chceš zajistit, aby silný auta mohly být jen pro špičku? Dneska si to každý platí sám, takže pokud budu mít prachy, klidně si odjedu pár povinných závodů s Feldou, získám potřebnou licenci a pak si koupím Fabii S2000 nebo i nějaký WRC - je to jen a jen o penězích. A těžko může někdo nařídit, co si za svý prachy můžu a nemůžu koupit.
A když mi zakážou jezdit v ČR? No tak budu jezdit na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a jinde. Takových českých posádek je několik a nějakých český mistrák je nezajímá...
Každopádně zatím to vyznívá tak, že holky stály v zakázaném prostoru, vyznačeném cedulí a pokud ani jedna z nich nechápala, co slovo zákaz znamená (nebo nechtěla chápat), pak je nic neomlouvá a za své životy nesou zodpovědnost samy. A jak už jsem tu psal, stoupnout si za horizont, před pevnou překážku je hodně blbý nápad. A protože tam předtím už projelo 26 aut, tak jim mohlo dojít, že pomalu tam rozhodně nikdo nejede. Smutný, ale bohužel je to tak...
tak to vidím já - k tomu honu na čarodějnice: nerozlišuju míru zavinění ani u motorkářů ani u pilotů rallye, jen jsem pojmenoval to co se v mediích dělo a děje. Mám pocit (možná neoprávněně), že v motorkářské sezoně se prostě pisálci honí za titulky "motorkář havaroval" i kdyby to měl být 60ti letý babetista, který spadl po cestě z nákupu. Po tomhle průseru na rallye neopomenou "vypichnúť" koho ti advokátí zastupovali. Docela věřím tomu, že zastupovali i jiné lidi než ty, které nám cpou do souvislosti s jejich prací média. A světe div se, oni se s novináři krom tiskové zprávy nechtějí bavit - no neslýchané. Zvlášt u novinářů z TV stanice jež v hlavní zpravodajské relaci řeší to, jestli se rozvádí náš olympionik a proč.
jo a k tečce bych měl taky dotaz: každý rok mi jezdí kolem baráku cyklistické závody a já kvůli tomu nemůžu vyjet autem, protože bych se pohyboval po "jejich" okruhu. A taky se mě na to nikdo nikdy neptal.
No, když tady sleduju tu diskusi, nemůžu nevzpomenout na to, jak jsem pravidelně "půjčoval" mančaft jako pořadatele na Rallye Šumava - kluci to brali jako odměnu (v kasárnách zůstávali jen ti největší "zlobilové"), byť samozřejmě nemohli dostat zaplaceno, ale určitě jich tam bylo dost na to, aby dokázali usměrnit, případně vykázat neukázněné diváky mimo nebezpečný prostor (nebyli "co padesát metrů" - byli mnohem "hustěji") a hlavně měli praporky a na vzdálenost dohledu vždy erefku (třeba po 100 metrech), takže v případě problému/nezvládnutí pohybu osob na hranicích nebezpečného/ohroženého prostoru mohli předat hlášení na stanoviště řídícího závodu nebo přímo esenbákům (později policistům), kteří byli na akci přiděleni... Tím chci říct, že úroveň zabezpečení podobných akcí se změnila - nehodnotím jak. Vojáky základní služby jsme zrušili, policajti mají své práce dost a navíc se šetří, aby se mohlo rozhazovat.
Lidi jsou blbí, myslí si, že varování před nebezpečím není v jejich prospěch, ale má je omezit a snížit kvalitu jejich zážitku/prožitku - to je také jedna z věcí, která funguje spolehlivě stejně jako "ochutnávání zakázaného ovoce". Když pominu otce, posílajícího své děti ("běžte se dívat") tam, kde jsou/budou mimo jeho dohled, tak každý by měl být svéprávný, i ten, kdo vleze do zakázané zóny a tam ho vymete havarované auto, má svá práva a odpovědnost, to samozřejmě.
Jinak mne rozesmálo konstatování "po honu na motorkáře tu máme hon na..." - na rozdíl od těch rallye jezdců, kteří až na výjimky (přesně definované s jasnými omezeními ohledně dodržení pravidel silničního provozu) jezdí na uzavřených tratích, si ve většině případů motorkáři dělají trať ("otevřenou") mezi nezávodícími účastníky silničního provozu. A když třeba mají šanci zazávodit si na okruhu, mnohdy i tam dochází ke střetům (názorů "kdo měl uhnout nebo se vyhnout) v důsledku střetů (rychlejšího s pomalejším, silnějšího se slabším, ...).
Mne zaujal názor jednoho z právníků, že lidé by neměli vycházet na zahrady kolem trati a měli by zůstat v svých domech. To mi zavání tím, že nějaká skupinka soukromých osob chce omezovat osobní svobodu a výkon vlastnického práva obyvatel bydlích v oblastech, kterou si vybrali za místo své soukromé zábavy. Naopak vlastnící domů okolo plánované tratě by se měli vyjádřit, zda jsou ochotni přijmout nějaké omezení za nějakou rozumnou kompenzaci, či nikolivěk a to by mělo být pro pořádání rozhodující.
Diváci by přišli i do těch vojenských újezdů, a pokud neuposlechnou pořadatele, nebo výstražné cedule, může to skončit úplně stejně.
Jasně, že v újezdech by to bylo sice bezpečný, ale jezdí se pro lidi, né? Ale opravdu je letos něco posraným navrch. Jak pro jezdce, tak pro diváky.
A ono to tak neni? Samozřejmě že jak si uděláš licenci tak nemůžeš skočit do nejsilnějšího auta! Na druhou stranu, co je dostatek zkušeností? To je stejný jak v kitařině, někdo zvládne pěknej model na druhej pokus, někdo ani na sto dvacátej, ale baví ho to!
Vojenskej prostor, hmm, to se dostáváme k okruhům. Co dělá rally rally je právě členitost tratě, takže když je soutěž složená z několika 20ti km dlouhých vložek o celkové délce 150 km tak předveď to ve vojenském prostoru, tak trochu nesmysl, navíc jde o sport s víc jak 50ti letou tradicí... Bohužel letošek je nějak smolnej a to neje u nás, jinak by tu o tom spousta z vás ani nevěděla že něco takového existuje.
Jasně, že tam nejdou někoho zabít, tohle snad nemůže nikdo říct ani ve srandě. Ale mám dojem, že mnozí z nich na řízení svých aut nemaj dost zkušeností, prostě nejsou vyježdění. Dneska jsem slyšel zajímavý názor. Na nejsilnější vozy by mohla jen opravdu špička. Prostě podle toho jak se vyjedeš, tak budeš postupovat k těm nejsilnějším brusům. No a další malér je asi ve výběru tratí. Těžko tady najdem pustinu, kde by nikdo nebyl, ale ve např. ve vojenských újezdech by to snad šlo.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|