Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 30848 / today visits: 30848 |
doporučuju přečíst a dočíst
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/521564_511380165552655_139604064_n.jpg
Jarda Rankl: nějaký soutěže jsem také odjel a je to hodně i o zkušenostech, jak správně zmiňuješ. Při seznamovacích jízdách (i když to někdo nazývá tréninkem) musíš jezdit podle předpisů, takže v obci 50. Při těchto rychlostech si píšeš itinerář a tady je to právě o zkušenostech a o tom, jak umí řidič při 50 km rychlosti odhadnout, že při závodě tam třeba poletí 150 a horizont, který se zdá jako malá nerovnost ho v té rychlosti pošle s celým autem do vzduchu.
Pilot to nemusel odhadnout, při skoku se mohl leknout, lehce klepnout po brzdách a je vymalovaný. Stačí mít při dopadu zablokovaný kolo (na což není při odlehčeným autě ani potřeba velká síla na pedále) a auto může jít do smyku. Posádka jede na vlastní riziko, musí s tím počítat a na každé rally jsou havárie, je jen málo jezdců, kteří za svou kariéru nebourali. Jak se říká: kdo nebourá, nezrychluje.
Loeb je devítinásobný mistr světa a stejně to občas (v jeho případě vyjímečně, ale přece) zahodí.
Nedokážu si představit, jak by někdo určoval (a hlavně podle jakých měřítek), že je jezdec zkušený a může mít silný auto anebo naopak nezkušený a má mít slabé. Kdo někdy rally jel nebo to aspoň sleduje, tak ví, že kolikrát konec startovního pole předvádí daleko větší sport, protože tam chybí výkon auta a špičková technika a tak se jede opravdu na hraně a bojuje se o každou setinu sekundy. Takže s tím slabým autem prostě musíš letět, špatně najetá zatáčka znamená pomalý výjezd a ztrátu času. Ale s autem s cca 250 koníkama prostě dáš plný... A můžu ti klidně říct, že kolikrát piloti slabších aut jsou daleko lepší řidiči než někteří z těch, co mají auta za miliony. Jenže oni si je můžou dovolit, i když na to ty ruce opravdu nemají...
twine, a jak si na takovou blbost přišel??? Při inteligenci, která z Tvého příspěvku je znát, Ti mohlo už dojít, že na rozdíl od USA, by u nás ty cedulky byly k hovnu, protože by je stejně nikdo nečetl, a při soudním sporu by ho z toho advokát vysekal s odůvodněním, že nikde nebylo napsáno, že si to má přečíst...
Jinak s první částí příspěvku naprostý souhlas
to Twin : Já vím, že za peníze lze u nás všechno a podle toho to tady taky vypadá. A nejen v automobilových závodech. Na silnicích jsme toho svědky denně. A protože jsou pravidla patrně dosti měkká, můžou vrcholné akce jezdit i řidiči v malými zkušenostmi. A tam je malér ve vzduchu. Víš, kdyby se týkalo jen posádky, vzal to čert, je to tvůj problém, nikdo tě do toho nenutil, ale často to odnesou i nezúčastnění. Proč v posledním případě tím místem projelo více jak dvacet posádek bez problémů a tihle to evidentně nezvládli? Nebylo to tím, že to byl jejich první letošní závod a halt se ty návyky nestačily obnovit.
Už je načase zakázat i ČD http://www.novinky.cz/krimi/284553-zena-prelezala-vagon-po-zasahu-proudem-zacala-horet.html. Cedulka tam nebyla, páska taky ne a tak jak mohla chudák ženská tušit, že dostane proudem?
Pokud vím, tak nákladní vagony mají mezi sebou takový můstky, aby se tam dostali borci, co ty vagony spojují. A tam ji určitě proud nesejme. Osobní vlak to asi nebyl, protože na vagonu není žebřík a těžko po tom hladkém povrchu poleze nahoru. Takže i když byla úplně blbá, je to vina ČD, že to tam nikde neměli napsaný. Vždy jsem se smál při zmínce o USA, kde se na pračkách píše, že se tam nesmí sušit děcka, v mikrovlnkách se nesmí sušit zvířata a na hrnku s kávou je nápis, že je to horký. Ale asi to budeme potřebovat i tady, když vidím, co je mezi lidma za materiál :-)
twin: a proč bych to dělal? Ať si to klidně zajedou, já si večer před závodem zaparkuju auto o ulici dál, mimo jejich trasu a v klidu si k němu dojdu když budu potřebovat někam jet. Je to jen o toleranci. Teda pravda netušil jsem, že i cyklisti mají RZ
S tím ostatním co píšeš souhlasím. Nedomnívám se, že by jakékoliv omezení nebo zákaz mohl způsobit zvýšení bezpečnosti v tomhle sportu. Dokud lidi nezačnou používat vlastní mozek a zodpovědnost za sebe, tak to s diváky lepší nebude. Na rallye se prostě kotrmelce dělat budou jako při všech lidských činnostech provozovaných na hraně možností.
Takže podle nejmenované TV NOVA z toho vyplývá, že protože advokáti obhajujícího dalšího závodníka kvůli podvodům s benzínem, byli rozezlení soudními praktikami a ve zlosti si jeli vyřídit účty s bezbranými diváky. Chápu to tak správně? Je to opravdu mediální lahůdka, aby se zakryl ten raketový hospodářský růst naší ekonomiky a její dopady i s těmi zlodějinami a hřbitovem otrávených elkeholem.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|