Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka Fit test
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 51047 / today visits: 51047

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
652) 22.10.2014-11:36  -  Čurila Plenkovič    L-159 v zahraničí - pokračování

Letět s Travel servisem je za trest. Horší jak autobus, jen to má křídla. Nechápu co za lidi  dosazují do vedení ČSA a s jakými úkoly. Vypadá to na řízenou likvidaci ČSA způsobem ne nepodobným ničení Sazky a dalších podobných firem.

651) 22.10.2014-11:27  -  Čurila Plenkovič    L-159 v zahraničí - pokračování

2 master X: Včera byl velice zajímavý pořad na ČT2 o vládě s předsedou Pithartem. Docela tam i nakousli problém Klause a jeho kuponovky.  Ostatně Škoda Auto je zářný příklad, jak se to mělo dělat, Tatra, Liaz, Avia, Aero, námořní plavba a pod. zase příklady jak se to dělat nemělo.


 

650) 22.10.2014-10:27  -  Ron...    L-159 v zahraničí - pokračování

master.x: Fascinující úvaha. Kvůli jednomu člověku se nakoupí vlakové soupravy, zaplatí obsluha a údržba (souprav, budov, tratě, zabezpečovací techniky... to jeden člověk nebude, možná ani deset). Místo toho, aby si ten člověk vzal třeba taxík (dotovanej, ať je Vám líp). Tohle Vaše uvažování evidentně přenášíte do všech oblastí a ono to takhle bohužel (i když si stěžujete) pořád funguje všeobecně. Takže až se budete divit proč je tu všechno na kulový, díky sobě víte proč.

649) 22.10.2014-10:00  -  master.x    L-159 v zahraničí - pokračování

Než jsem stačil napsat, odpověď už tu je. Mohou se přeškolit propuštění piloti z našich aerolinek. Podobně "hospodaří" i pošta, která by měla doručovat a ne prodávat pojistky, české dráhy by měly i jednoho cestujícího přepravit z Hanušovic do Bad Gräfenbergu. Nechci radit, protože jsem ve straně nebyl, ale osobní doprava byť jen pro jednoho se doplácela ze ziskové nákladní přepravy, operace srdce financovalo ziskové JZD na Moravě. Také na programu L 39 se živila část národa téměř 50 let! Protože nemohou být ziskové všechny činnosti, byly podporovány ty prosperující a ze zisku se doplácelo to nerentabilní, aby se mohla stavět dálnice, metro, držet letectvo atd. Buď přední český ekonom teoretik Klaus zaspal ve škole nebo hospodářství přivedl téměř na samé dno úmyslně.

648) 22.10.2014-09:35  -  Martin    L-159 v zahraničí - pokračování

To Petr:Sice je otazka na Mastera, ale ja bych nebyl proti kdyby tech pilotu a "letadel" bylo trochu vic.Pisu "letadel", protoze pro voj.vyuziti Alca nema smysl.Pokud posilame letadla na Island a do Pobalti, tak na to asi mame.Ona ta situace neni tragicka jenom ve voj. letectvu.CSA zrusilo dalkovou dopravu/ano, maji jeden A-330 v pronajmu od Korean/, prodalo sloty na JFK, Heathrow, aatd.Nema praci ani pro piloty, ani pro letadla.Nejvetsi dopravce Travel sice vydelava, ale za takovou cenu, ze je asi lepsi pro ne nepracovat.Situace leteckych vyrobcu je znama.Vyjimkou je asi Let Kunovice.Problem neni nedostatek penez, ale to, jakym zpusobem se doslova projebou.

647) 22.10.2014-09:07  -  Petr    L-159 v zahraničí - pokračování

Do této debaty se nijak míchat nehodlám, ale když už jsem sem zabrousil, měl bych na mastera jednu otázku. Myslíte si, že by bylo dobře, abychom měli tolik vojenských letadel, tolik pilotů a oni tolik nalétaných hodin, jako za oněch dávných časů? Nebo jsem to jen blbě pochopil a myslíte to jinak?

646) 21.10.2014-23:24  -  master.x    L-159 v zahraničí - pokračování

ZdeňkuJ, tak to je. Kolik jsme měli pro armádu před rokem 1939 zahraničních dodavatelů a na co? Po plyšovém podvodu to dopracovali naši profesionálové tak, že pan Zeman (výrobce pochutin) ovlivnil bojeschopnost armády, nebo jim jiný soukromník nezatopil a dopad by byl stejný. Nyní soukromník AV nedostane od amerického soukromníka gumičku a letectvo je na zemi i se svými padesáti piloty. Tolik pilotů jako celá dnešní armáda měla škola učitelů létání a ti měli nalétáno měsíčně tolik co dnešní za rok. Tak tam jsme to naše letectvo dostali. A podobně je ovládán i export a nejen vojenským materiálem. Co nezreguluje zahraniční dodavatel, dodělal pan Kalousek. Jako příklad jsou tendry na modernizaci tanků T 72 italským systémem i když několikrát vyhrál jiný, lepší a byl připraven ihned. Italský systém se dodělával ještě šest let po tendru. Možná se s L 159 čeká, kdo v Iráku vyhraje boj o moc aby byl komu předložit účet.

645) 21.10.2014-20:03  -  jenda    L-159 v zahraničí - pokračování

Jak uvedl dnes jakýsi odborník na Irák (ČT 24 před 18, viděl jsem jen konec), tak tento stát už de fakto neexistuje. Část patří IS, část Kurdům, vojáci prodávají zbraně nebo přebíhají k IS. Tak komu by asi Alky sloužily?

644) 21.10.2014-19:52  -  jfb    L-159 v zahraničí - pokračování

Irák je spojenec, to snad nemůže být problém, amíci tam dodají F-16.

643) 21.10.2014-18:35  -  Čurila Plenkovič    L-159 v zahraničí - pokračování

2 pepa 304: A jak to je v sousedním Německu?

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714106845.8359 forum