Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 51047 / today visits: 51047 |
Letět s Travel servisem je za trest. Horší jak autobus, jen to má křídla. Nechápu co za lidi dosazují do vedení ČSA a s jakými úkoly. Vypadá to na řízenou likvidaci ČSA způsobem ne nepodobným ničení Sazky a dalších podobných firem.
2 master X: Včera byl velice zajímavý pořad na ČT2 o vládě s předsedou Pithartem. Docela tam i nakousli problém Klause a jeho kuponovky. Ostatně Škoda Auto je zářný příklad, jak se to mělo dělat, Tatra, Liaz, Avia, Aero, námořní plavba a pod. zase příklady jak se to dělat nemělo.
master.x: Fascinující úvaha. Kvůli jednomu člověku se nakoupí vlakové soupravy, zaplatí obsluha a údržba (souprav, budov, tratě, zabezpečovací techniky... to jeden člověk nebude, možná ani deset). Místo toho, aby si ten člověk vzal třeba taxík (dotovanej, ať je Vám líp). Tohle Vaše uvažování evidentně přenášíte do všech oblastí a ono to takhle bohužel (i když si stěžujete) pořád funguje všeobecně. Takže až se budete divit proč je tu všechno na kulový, díky sobě víte proč.
Než jsem stačil napsat, odpověď už tu je. Mohou se přeškolit propuštění piloti z našich aerolinek. Podobně "hospodaří" i pošta, která by měla doručovat a ne prodávat pojistky, české dráhy by měly i jednoho cestujícího přepravit z Hanušovic do Bad Gräfenbergu. Nechci radit, protože jsem ve straně nebyl, ale osobní doprava byť jen pro jednoho se doplácela ze ziskové nákladní přepravy, operace srdce financovalo ziskové JZD na Moravě. Také na programu L 39 se živila část národa téměř 50 let! Protože nemohou být ziskové všechny činnosti, byly podporovány ty prosperující a ze zisku se doplácelo to nerentabilní, aby se mohla stavět dálnice, metro, držet letectvo atd. Buď přední český ekonom teoretik Klaus zaspal ve škole nebo hospodářství přivedl téměř na samé dno úmyslně.
To Petr:Sice je otazka na Mastera, ale ja bych nebyl proti kdyby tech pilotu a "letadel" bylo trochu vic.Pisu "letadel", protoze pro voj.vyuziti Alca nema smysl.Pokud posilame letadla na Island a do Pobalti, tak na to asi mame.Ona ta situace neni tragicka jenom ve voj. letectvu.CSA zrusilo dalkovou dopravu/ano, maji jeden A-330 v pronajmu od Korean/, prodalo sloty na JFK, Heathrow, aatd.Nema praci ani pro piloty, ani pro letadla.Nejvetsi dopravce Travel sice vydelava, ale za takovou cenu, ze je asi lepsi pro ne nepracovat.Situace leteckych vyrobcu je znama.Vyjimkou je asi Let Kunovice.Problem neni nedostatek penez, ale to, jakym zpusobem se doslova projebou.
Do této debaty se nijak míchat nehodlám, ale když už jsem sem zabrousil, měl bych na mastera jednu otázku. Myslíte si, že by bylo dobře, abychom měli tolik vojenských letadel, tolik pilotů a oni tolik nalétaných hodin, jako za oněch dávných časů? Nebo jsem to jen blbě pochopil a myslíte to jinak?
ZdeňkuJ, tak to je. Kolik jsme měli pro armádu před rokem 1939 zahraničních dodavatelů a na co? Po plyšovém podvodu to dopracovali naši profesionálové tak, že pan Zeman (výrobce pochutin) ovlivnil bojeschopnost armády, nebo jim jiný soukromník nezatopil a dopad by byl stejný. Nyní soukromník AV nedostane od amerického soukromníka gumičku a letectvo je na zemi i se svými padesáti piloty. Tolik pilotů jako celá dnešní armáda měla škola učitelů létání a ti měli nalétáno měsíčně tolik co dnešní za rok. Tak tam jsme to naše letectvo dostali. A podobně je ovládán i export a nejen vojenským materiálem. Co nezreguluje zahraniční dodavatel, dodělal pan Kalousek. Jako příklad jsou tendry na modernizaci tanků T 72 italským systémem i když několikrát vyhrál jiný, lepší a byl připraven ihned. Italský systém se dodělával ještě šest let po tendru. Možná se s L 159 čeká, kdo v Iráku vyhraje boj o moc aby byl komu předložit účet.
Jak uvedl dnes jakýsi odborník na Irák (ČT 24 před 18, viděl jsem jen konec), tak tento stát už de fakto neexistuje. Část patří IS, část Kurdům, vojáci prodávají zbraně nebo přebíhají k IS. Tak komu by asi Alky sloužily?
Irák je spojenec, to snad nemůže být problém, amíci tam dodají F-16.
2 pepa 304: A jak to je v sousedním Německu?
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|