![]() |
![]() |
![]() |
Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 16087 / today visits: 16087 |
Britské královské letectvo vybralo americkou společnost Draken International s českými L-159E, aby pro britské F-35B a Eurofightery simulovala agresory. Aero L-159E dostal v Americe jméno Honey Badger, Medojed kapský.
Chybějící zajišťovadla a zamotané kurty v madlech katapultu?
Toto je taky dobrý:
„Pro nás je podstatné, že to nebyla chyba technologie, ale chyba technika. Sedačka byla předělána, aby byla vůči takovéto chybě technika imunní,“ řekl Právu Tvrdík.
Ten už v Aeru asi nepracuje... Perla v článku, která stojí za to, cituji: "skleněný kokpit letounu byl odkrytý" ...
Předpokládám, že se jedná o reklamní snímek iráckého letectva.
Nedá se ta nádrž naplnit napalmem?
Demente.
Jo tak už tady máme humanitárrní bombarrdování. To by měl jeden náš politik radost. Škoda, že se toho nedožil.
Tak trochu rozumu chlapci.
K těm nádržím: už je pryč doba, kdy se naplánovalo, tady to shodíme a šup domů. Vyčkává se na potvrzení cíle, který se může pohybovat nebo úplně změnit během letu, popřípadě vyčkávají na potvrzení FACů.
K zajištění bomb: eliminace nebezpečí odhozu bomb v místech s větším výskytem osob a eliminace škod v okolí (myslím tím stání letadel). Taky se podívejte na video, jsou přítomny koaliční jednotky. Ono taky v těhle zemích dochází k tzv. štřelbě do zad. Tak proto odjištění na prahu dráhy.
Celé je to divné. Proč mají přídavnou nádrž ? Možná si neuvědomuji rozlohu Iráku, ale to mají tak daleko??
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|